Pregled bibliografske jedinice broj: 785395
Suradnja učitelja u roditelja u individualnim razgovorima
Suradnja učitelja u roditelja u individualnim razgovorima, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek
CROSBI ID: 785395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja učitelja u roditelja u individualnim razgovorima
(Parent – teacher cooperation in individual conversations)
Autori
Krijan, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu
Mjesto
Osijek
Datum
09.07
Godina
2013
Stranica
58
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Ključne riječi
individualni razgovori; komunikacija; suradnja; roditelji; učitelji
(individual meetings; communication; collaboration; parents; teachers)
Sažetak
Teorijski dio rada daje pogled na važnost i oblike suradnje učitelja i roditelja. Drugi dio rada odnosi se na istraživanje čiji je cilj bio ispitati koliko je roditeljima i učiteljima važna suradnja, koji su razlozi dolaska na individualne razgovore te potiču li obje strane partnerske odnose tijekom razgovora. Suradnja je važan čimbenik za uspjeh učenika u cjelokupnom odgojno-obrazovnom sustavu. Rezultati istraživanja pokazuju da je većina roditelja i učitelja svjesno toga. Individualni razgovori su uz roditeljske sastanke najučestaliji oblik suradnje u hrvatskim školama. Taj podatak istraživanja govori da su još uvijek najzastupljeniji tradicionalni oblici suradnje. Individualni razgovori pružaju mogućnost boljeg upoznavanja i razmjenjivanja savjeta. Stvaranjem prijateljskih odnosa tijekom razgovora, problemi u odgojno-obrazovnom sustavu se rješavaju uspješnije. Od uspješne suradnje i usklađenog rada koristi nemaju samo djeca, nego i roditelji i učitelji. Roditelji trebaju kontinuirano jačati kompetencije za suradnju upoznajući rad škole, a učitelji trebaju u svoj rad uključivati stručnu službu. Cijelo društvo mora biti usmjereno na potrebu jačanja suradnje obitelji i škole kako bi se to i dogodilo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija