Pregled bibliografske jedinice broj: 785300
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić // "Šegrt Hlapić" od čudnovatog do čudesnog / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja (ur.).
Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015. str. 721-731 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 785300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić
(Pupils` written expression prompted by the literary work of Ivana Brlić-Mažuranić)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"Šegrt Hlapić" od čudnovatog do čudesnog
/ Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja - Zagreb : Slavonski Brod : Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015, 721-731
ISBN
978-953-57604-1-2
Skup
Znanstvena konferencija "Od čudnovatog do čudesnog"
Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 17.04.2013. - 20.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
lingvometodička analiza; učenički pismeni uradci
(linguo-methodical analysis; pupils` written compositions)
Sažetak
U radu je provedena raščlamba pismenih uradaka učenika četvrtoga razreda osnovne škole nastalih u sklopu interpretacije "Priča iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić na satima lektire. Posebna pozornost posvećena je oblicima jezičnoga izražavanja koje su proizveli učenici, leksiku koji su upotrijebili te tvorbenim obrascima novih riječi što su ih stvorili. Istraživanje je pokazalo da jezik toga književnoga djela učenicima ne predstavlja zaprjeku u razumijevanju, štoviše, bogati učenički rječnik, potiče učenike na stvaralački odnos prema jeziku i pridonosi razvoju jezično-komunikacijske kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija