Pregled bibliografske jedinice broj: 784996
Iskustvo kupca u maloprodaji
Iskustvo kupca u maloprodaji // Suvremena trgovina, 40 (2015), 5; 26-28 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 784996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustvo kupca u maloprodaji
(Customer experience in retailing)
Autori
Dunković, Dario
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 40
(2015), 5;
26-28
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
iskustvo kupca; maloprodaja; maloprodajna usluga
(customer experience; retailing; retail service)
Sažetak
Marketinški koncept iskustva kupca zamijenio je nešto jednostavniji prijašnji koncept zadovoljstva kupca koji je po svemu sudeći ograničen i ne objašnjava sve ono što je nužno da bi se kupac zadržao. Primjerice, kako u taj model ugraditi prošlo iskustvo, upućene preporuke prijatelja ili dojmove nakon kupovine. U Suvremenoj trgovini još 2009. godine objavljen je rad na temu stvaranja zadovoljnih i lojalnih kupaca gdje se u određenom kontekstu spominjala i važnost "iskustva". U ovome radu će biti riječi o tome novom marketinškom konceptu u maloprodaji uzimajući u obzir rezultate najnovijih znanstvenih dostignuća iz tog područja. Cilj je objasniti i približiti činitelje u konceptu iskustva kupca i uz to pružiti stručnjacima neke praktične implikacije kako bi se lakše upravljalo svim onim marketinškim procesima u prodavaonici i izvan nje koji su relevantni za stvaranje boljeg iskustva i profitabilnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija