Pregled bibliografske jedinice broj: 784578
Razvoj marke proizvoda na primjeru energetskog pića
Razvoj marke proizvoda na primjeru energetskog pića, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj marke proizvoda na primjeru energetskog pića
(The development of brand in the case of energy drink)
Autori
Petek, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.06
Godina
2015
Stranica
39
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
razvoj marke; energetsko piće; Red Bull
(brand development; energy drink; Red Bull)
Sažetak
Tema ovog završnog rada je razvoj marke proizvoda na primjeru energetskog pida. Cilj je prikupljenim podacima definirati marku te prikazati proces i aktivnosti neophodne za izgradnju marke proizvoda. Nakon definiranja svih relevantnih pojmova, razvoj marke proizvoda je detaljnije prikazan na primjeru energetskog pića Red Bull. S obzirom na to da marka predstavlja ono za čime se kupci povode, u što vjeruju i s čim se poistovjećuju, naglašava se potreba za kontinuiranim trudom i ulaganjima kako bi se održalo uspješno pozicioniranje marke obzirom na brojnu konkurenciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija