Pregled bibliografske jedinice broj: 784576
Promocija luksuznih hotela u Dubrovniku
Promocija luksuznih hotela u Dubrovniku, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija luksuznih hotela u Dubrovniku
(Promotion of luxury hotels in Dubrovnik)
Autori
Bilić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2015
Stranica
47
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
promocija; luksuzni hoteli; Dubrovnik
(promotion; luxury hotels; Dubrovnik)
Sažetak
Hotelijerstvo i promocija dvije su usko povezane djelatnosti. Danas je nezamislivo da se hotelski proizvod može prodati bez da je prethodno na određeni način promoviran na tržištu. U radu su definirani ključni pojmovi, te karatkeristike hotelskog poslovanja i promocije. Obrađena je i analizirana promocija u samom hotelijerstvu, te luksuzni hoteli i njihova uloga u ukupnom hotelskom smještaju. Naglasak je na luksuznim hotelima u samom Dubrovniku i njihovom promotivnom miksu. Također, navedeni su neki konkretni primjeri analiziranih oblika promocije luksuznih hotela i načini na koji se hoteli koristeći elemente promotivnog miksa nastoje izdvojiti od konkurencije koja je u sektoru luksuznih hotela u samom Dubrovniku sve veća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija