Pregled bibliografske jedinice broj: 784573
Stavovi studenata o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta
Stavovi studenata o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta
(Students' attitudes about fashion brands in the category of garments)
Autori
Radišić, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2015
Stranica
36
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
stavovi potrošača; studenti; modne marke; cjenovni razredi modnih marki; odjevni predmeti
(consumer attitudes; students; fashion brand; price range of fashion brands; garments)
Sažetak
U ovom se radu postavlja osnova za razumijevanje modne marke te se pojašnjavaju obilježja koja karakteriziraju modnu marku. Nadalje, definiraju se stavovi potrošača, komponente tih stavova i njegove funkcije te se u odnos stavljaju stavovi i ponašanje potrošača. Sve to je u cilju boljeg shvaćanja značenja koje stavovi imaju u upravljanju markom i njihovog smještanja na tržište modne industrije. Praktični dio rada sastoji se od empirijskog istraživanja koje se bavilo stavovima koje studenti formiraju na temelju modnih marki općenito, te usporedbi stavova o modnim markama različitih cjenovnih kategorija. Istraživanje se odnosilo isključivo na modne marke u kategoriji odjevnih predmeta. Sveukupni rezultati upućuju na to da modne marke imaju određenu, ali ne i bitnu ulogu u životu mladih. Također, provedeno istraživanje dokazalo je da studenti ne formiraju jedinstvene, zajedničke stavove o markama u modnoj industriji, nego ti stavovi u dosta velikoj mjeri variraju. Istraživanje je značajno jer prikaz stavova mlađe populacije potrošača o modnim markama može imati veliku ulogu u pozicioniranju tih marki na tržištu te u njihovoj borbi protiv konkurencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija