Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784573

Stavovi studenata o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta


Radišić, Darija
Stavovi studenata o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 784573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta
(Students' attitudes about fashion brands in the category of garments)

Autori
Radišić, Darija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2015

Stranica
36

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
stavovi potrošača; studenti; modne marke; cjenovni razredi modnih marki; odjevni predmeti
(consumer attitudes; students; fashion brand; price range of fashion brands; garments)

Sažetak
U ovom se radu postavlja osnova za razumijevanje modne marke te se pojašnjavaju obilježja koja karakteriziraju modnu marku. Nadalje, definiraju se stavovi potrošača, komponente tih stavova i njegove funkcije te se u odnos stavljaju stavovi i ponašanje potrošača. Sve to je u cilju boljeg shvaćanja značenja koje stavovi imaju u upravljanju markom i njihovog smještanja na tržište modne industrije. Praktični dio rada sastoji se od empirijskog istraživanja koje se bavilo stavovima koje studenti formiraju na temelju modnih marki općenito, te usporedbi stavova o modnim markama različitih cjenovnih kategorija. Istraživanje se odnosilo isključivo na modne marke u kategoriji odjevnih predmeta. Sveukupni rezultati upućuju na to da modne marke imaju određenu, ali ne i bitnu ulogu u životu mladih. Također, provedeno istraživanje dokazalo je da studenti ne formiraju jedinstvene, zajedničke stavove o markama u modnoj industriji, nego ti stavovi u dosta velikoj mjeri variraju. Istraživanje je značajno jer prikaz stavova mlađe populacije potrošača o modnim markama može imati veliku ulogu u pozicioniranju tih marki na tržištu te u njihovoj borbi protiv konkurencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radišić, Darija
Stavovi studenata o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Radišić, D. (2015) 'Stavovi studenata o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radi\v{s}i\'{c}, Darija}, year = {2015}, pages = {36}, keywords = {stavovi potro\v{s}a\v{c}a, studenti, modne marke, cjenovni razredi modnih marki, odjevni predmeti}, title = {Stavovi studenata o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta}, keyword = {stavovi potro\v{s}a\v{c}a, studenti, modne marke, cjenovni razredi modnih marki, odjevni predmeti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radi\v{s}i\'{c}, Darija}, year = {2015}, pages = {36}, keywords = {consumer attitudes, students, fashion brand, price range of fashion brands, garments}, title = {Students' attitudes about fashion brands in the category of garments}, keyword = {consumer attitudes, students, fashion brand, price range of fashion brands, garments}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font