Pregled bibliografske jedinice broj: 784561
Analiza zadovoljstva kupaca internet kupovinom
Analiza zadovoljstva kupaca internet kupovinom, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784561 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza zadovoljstva kupaca internet kupovinom
(Online shopping customer satisfaction analysis)
Autori
Sičaja, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
66
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
zadovoljstvo kupca; internet kupovina
(customer's satisfaction; online shopping)
Sažetak
Primarni cilj ovog rada je istražiti i analizirati zadovoljstvo kupaca Internet kupovinom u Republici Hrvatskoj. Teorijski okvir ukratko raspravlja o zadovoljstvu potrošača i Internet kupovini sa znanstvene perspektive, te su korištene brojne knjige i članci kako bi se što bolje obradio teorijski okvir, nakon čega je provedeno istraživanje i analiza zadovoljstva kupaca Internet kupovinom u RH. Istraživanje o zadovoljstvu kupaca Internet kupovinom učinjeno je pomoću on-line ankete, instrument koji smo primijenili je upitnik, a koji je putem društvene mreže Facebooka proslijeđen ispitanicima. Rezultati istraživanja ukazuju da su ispitanici zadovoljni Internet kupovinom, te mogućnostima koje nudi ova relativno nova vrsta kupovine. Ispitanici su posebice zadovoljni sa dostupnošću Internet kupovine, brzinom obavljanja iste, mogućnošću usporedbe cijena jednim klikom, te sa mogućnošću usporedbe mišljenja drugih kupaca koji su proizvod koristili. Svakako najjači motiv za kupovinu je mogućnost kupovine kad god to poželimo, dakle 0-24, te kupovina proizvoda koji nisu dostupni uobičajenim načinom kupovine. Također ono na što nam je ukazalo ovo istraživanje je da kupci daju prednost Internet kupovini u odnosu na klasičnu kupovinu, te u velikoj mjeri podupiru prelazak kompanija na Internet način prodaje. Smatraju da se sve može kupiti kroz Internet prodavaonicu ukoliko za tim postoji potreba. Ono što nas ovim istraživanjem nije iznenadilo je da je glavni razlog nezadovoljstva ispitanika pitanje sigurnosti/privatnosti Internet kupovine. Dakle najveću razinu nezadovoljstva ispitanika zabilježili smo kod pitanja obvezne registracije prilikom Internet kupovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija