Pregled bibliografske jedinice broj: 784558
Analiza percipirane vrijednosti i zadovoljstva kupaca namještaja
Analiza percipirane vrijednosti i zadovoljstva kupaca namještaja, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza percipirane vrijednosti i zadovoljstva kupaca namještaja
(Analysis of perceived value and satisfaction of furnuture buyers)
Autori
Škaro, Nika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
60
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
percipirana vrijednost; zadovoljstvo kupaca; industrija namještaja; Hrvatska; Ikea; Emmezeta; Jysk
(perceived value; customer satisfaction; furniture; Ikea; Emmezeta; Jysk)
Sažetak
Istraživanje je provedeno na području Grada Zagreba na 105 ispitanika te se ispitivala percipirana vrijednost te zadovoljstvo kupaca tri ponuđača namještaja ; Ikee, Emmezete te Jyska. Podaci su prikupljeni putem anketnog upitnika koji je obuhvaćao pitanja na koja su ispitanici odgovarali stupnjem slaganja ili neslaganja na ljestvici Likertovog tipa. Istraživanje je pokazalo kako od tri ponuđača namještaja za ponudu namještaja Ikee ispitanici imaju najveću percipiranu vrijednost, dok za ponudu namještaja Jyska najmanju percipiranu vrijednost. Što se zadovoljstva kupaca tiče, najveći stupanj zadovoljstva za čimbenike kao što su izgled i ambijent prodajnog centra te kvaliteta i izbor namještaja ispitanici su iskazali za prodajni centar Emmezeta, dok su za Jysk najmanji stupanj zadovoljstva. S druge, ispitanici su za prodajni centar Jysk iskazali najveći stupanj zadovoljstva cijenama te sniženjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija