Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784558

Analiza percipirane vrijednosti i zadovoljstva kupaca namještaja


Škaro, Nika
Analiza percipirane vrijednosti i zadovoljstva kupaca namještaja, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 784558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza percipirane vrijednosti i zadovoljstva kupaca namještaja
(Analysis of perceived value and satisfaction of furnuture buyers)

Autori
Škaro, Nika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2015

Stranica
60

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
percipirana vrijednost; zadovoljstvo kupaca; industrija namještaja; Hrvatska; Ikea; Emmezeta; Jysk
(perceived value; customer satisfaction; furniture; Ikea; Emmezeta; Jysk)

Sažetak
Istraživanje je provedeno na području Grada Zagreba na 105 ispitanika te se ispitivala percipirana vrijednost te zadovoljstvo kupaca tri ponuđača namještaja ; Ikee, Emmezete te Jyska. Podaci su prikupljeni putem anketnog upitnika koji je obuhvaćao pitanja na koja su ispitanici odgovarali stupnjem slaganja ili neslaganja na ljestvici Likertovog tipa. Istraživanje je pokazalo kako od tri ponuđača namještaja za ponudu namještaja Ikee ispitanici imaju najveću percipiranu vrijednost, dok za ponudu namještaja Jyska najmanju percipiranu vrijednost. Što se zadovoljstva kupaca tiče, najveći stupanj zadovoljstva za čimbenike kao što su izgled i ambijent prodajnog centra te kvaliteta i izbor namještaja ispitanici su iskazali za prodajni centar Emmezeta, dok su za Jysk najmanji stupanj zadovoljstva. S druge, ispitanici su za prodajni centar Jysk iskazali najveći stupanj zadovoljstva cijenama te sniženjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škaro, Nika
Analiza percipirane vrijednosti i zadovoljstva kupaca namještaja, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Škaro, N. (2015) 'Analiza percipirane vrijednosti i zadovoljstva kupaca namještaja', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karo, Nika}, year = {2015}, pages = {60}, keywords = {percipirana vrijednost, zadovoljstvo kupaca, industrija namje\v{s}taja, Hrvatska, Ikea, Emmezeta, Jysk}, title = {Analiza percipirane vrijednosti i zadovoljstva kupaca namje\v{s}taja}, keyword = {percipirana vrijednost, zadovoljstvo kupaca, industrija namje\v{s}taja, Hrvatska, Ikea, Emmezeta, Jysk}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karo, Nika}, year = {2015}, pages = {60}, keywords = {perceived value, customer satisfaction, furniture, Ikea, Emmezeta, Jysk}, title = {Analysis of perceived value and satisfaction of furnuture buyers}, keyword = {perceived value, customer satisfaction, furniture, Ikea, Emmezeta, Jysk}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font