Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784557

Analiza percepcije i stavova generacije X i generacije Y o korištenju podrživača u oglašavanju


Mihalinec, Anja
Analiza percepcije i stavova generacije X i generacije Y o korištenju podrživača u oglašavanju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 784557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza percepcije i stavova generacije X i generacije Y o korištenju podrživača u oglašavanju
(Analysis of perception and attitudes of generation X and generation Y about usage of endorsers in advertising)

Autori
Mihalinec, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2015

Stranica
59

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
percepcija; stav; podrživač; proizvod; generacija X; generacija Y
(perception; attitude; endorser; product; generation X; generation Y)

Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti kakva je percepcija potrošača generacije X i generacije Y u Hrvatskoj o oglašavanju korištenjem podrživača i kakav stav potrošači imaju o takvom tipu oglašavanju. Nadalje, ciljevi rada su otkriti da li generacija X i generacija Y imaju pozitivan stav prema podrživačima, koji tip podrživača te generacije više preferiraju, postoji li povezanost između podrživača koji oglašava neki proizvod i kupovine oglašavanog proizvoda te u konačnici cilj je utvrditi sličnosti i razlike među stavovima i percepcijom potrošača generacije X i potrošača generacije Y o korištenju podrživača u oglašavanju. Istraživanje je provedeno primjenom anketnog upitnika od 10 pitanja na pripadnicima generacije X i generacije Y u Hrvatskoj. Uzorak je 202 ispitanika između 15. i 55. godine. Rezultati istraživanja su pokazali da generacija X kao ni generacija Y nemaju pozitivan stav o korištenju podrživača u oglašavanju, da podrživači nemaju utjecaja na formiranje stavova generacije X i generacije Y (stavove im formiraju društveni i osobni čimbenici). Također, ni jedna ni druga generacija ne percipiraju često proizvode oglašavane od strane podrživača iz čega proizlazi da isti nemaju utjecaja na odluku o kupovini oglašavanog proizvoda. U suprotnosti s drugim istraživanjima, u ovom istraživanju nisu pronađene značajnije razlike u stavovima i percepciji generacije X u odnosu na generaciju Y o korištenju podrživača u oglašavanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihalinec, Anja
Analiza percepcije i stavova generacije X i generacije Y o korištenju podrživača u oglašavanju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Mihalinec, A. (2015) 'Analiza percepcije i stavova generacije X i generacije Y o korištenju podrživača u oglašavanju', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihalinec, Anja}, year = {2015}, pages = {59}, keywords = {percepcija, stav, podr\v{z}iva\v{c}, proizvod, generacija X, generacija Y}, title = {Analiza percepcije i stavova generacije X i generacije Y o kori\v{s}tenju podr\v{z}iva\v{c}a u ogla\v{s}avanju}, keyword = {percepcija, stav, podr\v{z}iva\v{c}, proizvod, generacija X, generacija Y}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihalinec, Anja}, year = {2015}, pages = {59}, keywords = {perception, attitude, endorser, product, generation X, generation Y}, title = {Analysis of perception and attitudes of generation X and generation Y about usage of endorsers in advertising}, keyword = {perception, attitude, endorser, product, generation X, generation Y}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font