Pregled bibliografske jedinice broj: 784554
Analiza percipirane vrijednosti maraka s nasljeđem u industriji parfema
Analiza percipirane vrijednosti maraka s nasljeđem u industriji parfema, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza percipirane vrijednosti maraka s nasljeđem u industriji parfema
(The customer perceived value analysis of the heritage brands in the perfume industry)
Autori
Anjoš, Mirta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
79
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
nasljeđe marke; percipirana vrijednost za potrošača; industrija parfema
(brand heritage; customer perceived value; perfume industry)
Sažetak
Istraživanje je provedeno na uzorku od 100 ispitanika na području Republike Hrvatske, a podaci su prikupljeni putem anketnog upitnika. Istraživanje se sastojalo od tvrdnji vezanih za marku parfema Chanel i marku parfema Bruno Banani koje se odnose na nasljeđe i percipirane vrijednosti za potrošača. Pri tome je marka Chanel zastupala marke s nasljeđem, a marka Bruno Banani marke bez nasljeđa. Kod ispitanika se ispitivao stupanj slaganja s navedenim tvrdnjama. Rezultati istraživanja pokazali su pozitivnu povezanost nasljeđa marke s funkcionalnom percipiranom vrijednosti marke te pozitivnu povezanost s emocionalnom percipiranom vrijednosti marke. Također, značajna povezanost nasljeđa marke između ekonomske percipirane vrijednosti te nasljeđa marke između socijalne percipirane vrijednosti nije zabilježena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija