Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784554

Analiza percipirane vrijednosti maraka s nasljeđem u industriji parfema


Anjoš, Mirta
Analiza percipirane vrijednosti maraka s nasljeđem u industriji parfema, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 784554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza percipirane vrijednosti maraka s nasljeđem u industriji parfema
(The customer perceived value analysis of the heritage brands in the perfume industry)

Autori
Anjoš, Mirta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2015

Stranica
79

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
nasljeđe marke; percipirana vrijednost za potrošača; industrija parfema
(brand heritage; customer perceived value; perfume industry)

Sažetak
Istraživanje je provedeno na uzorku od 100 ispitanika na području Republike Hrvatske, a podaci su prikupljeni putem anketnog upitnika. Istraživanje se sastojalo od tvrdnji vezanih za marku parfema Chanel i marku parfema Bruno Banani koje se odnose na nasljeđe i percipirane vrijednosti za potrošača. Pri tome je marka Chanel zastupala marke s nasljeđem, a marka Bruno Banani marke bez nasljeđa. Kod ispitanika se ispitivao stupanj slaganja s navedenim tvrdnjama. Rezultati istraživanja pokazali su pozitivnu povezanost nasljeđa marke s funkcionalnom percipiranom vrijednosti marke te pozitivnu povezanost s emocionalnom percipiranom vrijednosti marke. Također, značajna povezanost nasljeđa marke između ekonomske percipirane vrijednosti te nasljeđa marke između socijalne percipirane vrijednosti nije zabilježena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anjoš, Mirta
Analiza percipirane vrijednosti maraka s nasljeđem u industriji parfema, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Anjoš, M. (2015) 'Analiza percipirane vrijednosti maraka s nasljeđem u industriji parfema', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Anjo\v{s}, Mirta}, year = {2015}, pages = {79}, keywords = {naslje\dje marke, percipirana vrijednost za potro\v{s}a\v{c}a, industrija parfema}, title = {Analiza percipirane vrijednosti maraka s naslje\djem u industriji parfema}, keyword = {naslje\dje marke, percipirana vrijednost za potro\v{s}a\v{c}a, industrija parfema}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Anjo\v{s}, Mirta}, year = {2015}, pages = {79}, keywords = {brand heritage, customer perceived value, perfume industry}, title = {The customer perceived value analysis of the heritage brands in the perfume industry}, keyword = {brand heritage, customer perceived value, perfume industry}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font