Pregled bibliografske jedinice broj: 784521
Percepcija potrošača o nostalgičnim markama
Percepcija potrošača o nostalgičnim markama, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija potrošača o nostalgičnim markama
(Consumer's perception on nostalgic brands)
Autori
Štokić, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
51
Mentor
Horvat, Sandra
Ključne riječi
percepcija potrošača; nostalgične marke
(consumer's perception; nostalgic brands)
Sažetak
Bilo da se radi o nedavnoj ili dalekoj prošlosti, nostalgija u različitim aspektima utječe na potrošača. Tendenciju pojedinaca da intenzivnije osjećaju emocije tijekom prijelaznh razdoblja u životu prepoznali su i upravitelji markom te je počeli koristiti kao element marketinške strategije. Predmet ovog rada je istraživanje percepcije potrošača o nostalgičnim markama. Pritom je potrebno ispitati općenito mišljenje ispitanika o nostalgičnim markama, a nakon toga istražiti i percepciju određenih, pojedinačnih marki bitnih za ovaj rad. Postojeća istraživanja ukazuju na različitu percepciju nostalgičnih marki u odnosu na različite kategorije proizvoda kao i u odnosu na dob, odnosno starosnu skupinu ispitanika. S druge strane, odnos percepcije potrošača prilikom usporedbe marki različitog podrijetla (domaćeg i stranog) još nije dovoljno istražen. Kao osnova za provođenje istraživanja u tom pogledu odabrane su marke iz kategorije obuće te bezalkoholnih pića s čitavim nizom dostupnih konkurentskih marki u okruženju. Osnovni ciljevi ovog rada su razmatranje načina na koji potrošači percipiraju različite kategorije proizvoda koje su proizašle iz prošlih vremena, ali su prisutne i danas. Nastojat će se usporediti koliko se razlikuje percepcija potrošača o domaćim i stranim markama te na koji način su navedene marke uspjele kreirati nostalgična sjećanja kod pojedinih ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija