Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784521

Percepcija potrošača o nostalgičnim markama


Štokić, Ante
Percepcija potrošača o nostalgičnim markama, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 784521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija potrošača o nostalgičnim markama
(Consumer's perception on nostalgic brands)

Autori
Štokić, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
51

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
percepcija potrošača; nostalgične marke
(consumer's perception; nostalgic brands)

Sažetak
Bilo da se radi o nedavnoj ili dalekoj prošlosti, nostalgija u različitim aspektima utječe na potrošača. Tendenciju pojedinaca da intenzivnije osjećaju emocije tijekom prijelaznh razdoblja u životu prepoznali su i upravitelji markom te je počeli koristiti kao element marketinške strategije. Predmet ovog rada je istraživanje percepcije potrošača o nostalgičnim markama. Pritom je potrebno ispitati općenito mišljenje ispitanika o nostalgičnim markama, a nakon toga istražiti i percepciju određenih, pojedinačnih marki bitnih za ovaj rad. Postojeća istraživanja ukazuju na različitu percepciju nostalgičnih marki u odnosu na različite kategorije proizvoda kao i u odnosu na dob, odnosno starosnu skupinu ispitanika. S druge strane, odnos percepcije potrošača prilikom usporedbe marki različitog podrijetla (domaćeg i stranog) još nije dovoljno istražen. Kao osnova za provođenje istraživanja u tom pogledu odabrane su marke iz kategorije obuće te bezalkoholnih pića s čitavim nizom dostupnih konkurentskih marki u okruženju. Osnovni ciljevi ovog rada su razmatranje načina na koji potrošači percipiraju različite kategorije proizvoda koje su proizašle iz prošlih vremena, ali su prisutne i danas. Nastojat će se usporediti koliko se razlikuje percepcija potrošača o domaćim i stranim markama te na koji način su navedene marke uspjele kreirati nostalgična sjećanja kod pojedinih ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štokić, Ante
Percepcija potrošača o nostalgičnim markama, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Štokić, A. (2015) 'Percepcija potrošača o nostalgičnim markama', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}toki\'{c}, Ante}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {percepcija potro\v{s}a\v{c}a, nostalgi\v{c}ne marke}, title = {Percepcija potro\v{s}a\v{c}a o nostalgi\v{c}nim markama}, keyword = {percepcija potro\v{s}a\v{c}a, nostalgi\v{c}ne marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}toki\'{c}, Ante}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {consumer's perception, nostalgic brands}, title = {Consumer's perception on nostalgic brands}, keyword = {consumer's perception, nostalgic brands}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font