Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784513

Utjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama


Gazdek, Andrea
Utjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 784513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama
(Moderator effect of store image on store brand attitude)

Autori
Gazdek, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2015

Stranica
68

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
Privatne marke; marke proizvođača; stav potrošača; imidž prodavaonice; percipirani rizik; percipirana kvaliteta; percipirana vrijednost
(private/store brands; national brands; consumer attitude; store image; perceived risk; perceived quality; perceived value)

Sažetak
Privatne marke su marke u vlasništvu trgovaca, najčešće maloprodajnih lanaca koji angažiraju proizvođače za proizvodnju proizvoda koji će se zatim prodavati pod imenom maloprodavača. Dosadašnja literatura kao jedan od razloga uspješnosti privatnih marki navodi pozitivan stav potrošača prema njima. Pozitivan stav dalje vodi kupovnom ponašanju potrošača. S obzirom na sve veću konkurenciju na tržištu maloprodaje, diferencijacija je otežana te je svrha ovog rada istražiti moderatorski utjecaj imidža prodavaonice na vezu između percipiranog rizika, percipirane kvalitete i percipirane vrijednosti i stava potrošača o privatnim markama. Na temelju provedenog opisnog istraživanja putem online ankete može se zaključiti da postoji pozitivna korelacija između stava kao zavisne varijable te percipirane kvalitete i percipirane vrijednosti kao nezavisnih varijabli. Percipirani rizik nije značajna varijabla u pretpostavljenom modelu. Nadalje, moderatorski utjecaj imidža prodavaonice u oblikovanju stava o privtnim markama je slab tj. značajan je jedino utjecaj interakcijske varijable koju čini umnožak percipiranog rizika i osoblja prodavaonice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gazdek, Andrea
Utjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Gazdek, A. (2015) 'Utjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gazdek, Andrea}, year = {2015}, pages = {68}, keywords = {Privatne marke, marke proizvo\dja\v{c}a, stav potro\v{s}a\v{c}a, imid\v{z} prodavaonice, percipirani rizik, percipirana kvaliteta, percipirana vrijednost}, title = {Utjecaj imid\v{z}a prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama}, keyword = {Privatne marke, marke proizvo\dja\v{c}a, stav potro\v{s}a\v{c}a, imid\v{z} prodavaonice, percipirani rizik, percipirana kvaliteta, percipirana vrijednost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gazdek, Andrea}, year = {2015}, pages = {68}, keywords = {private/store brands, national brands, consumer attitude, store image, perceived risk, perceived quality, perceived value}, title = {Moderator effect of store image on store brand attitude}, keyword = {private/store brands, national brands, consumer attitude, store image, perceived risk, perceived quality, perceived value}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font