Pregled bibliografske jedinice broj: 784513
Utjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama
Utjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama
(Moderator effect of store image on store brand attitude)
Autori
Gazdek, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2015
Stranica
68
Mentor
Horvat, Sandra
Ključne riječi
Privatne marke; marke proizvođača; stav potrošača; imidž prodavaonice; percipirani rizik; percipirana kvaliteta; percipirana vrijednost
(private/store brands; national brands; consumer attitude; store image; perceived risk; perceived quality; perceived value)
Sažetak
Privatne marke su marke u vlasništvu trgovaca, najčešće maloprodajnih lanaca koji angažiraju proizvođače za proizvodnju proizvoda koji će se zatim prodavati pod imenom maloprodavača. Dosadašnja literatura kao jedan od razloga uspješnosti privatnih marki navodi pozitivan stav potrošača prema njima. Pozitivan stav dalje vodi kupovnom ponašanju potrošača. S obzirom na sve veću konkurenciju na tržištu maloprodaje, diferencijacija je otežana te je svrha ovog rada istražiti moderatorski utjecaj imidža prodavaonice na vezu između percipiranog rizika, percipirane kvalitete i percipirane vrijednosti i stava potrošača o privatnim markama. Na temelju provedenog opisnog istraživanja putem online ankete može se zaključiti da postoji pozitivna korelacija između stava kao zavisne varijable te percipirane kvalitete i percipirane vrijednosti kao nezavisnih varijabli. Percipirani rizik nije značajna varijabla u pretpostavljenom modelu. Nadalje, moderatorski utjecaj imidža prodavaonice u oblikovanju stava o privtnim markama je slab tj. značajan je jedino utjecaj interakcijske varijable koju čini umnožak percipiranog rizika i osoblja prodavaonice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija