Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784510

Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka


Josipović, Marija
Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 784510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka
(Drugstore image as a determinant of perceived quality, perceived risk and purchase intention of private labels)

Autori
Josipović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2015

Stranica
62

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
Privatne marke; imidž trgovca; percipirana kvaliteta; percipirani rizik; namjera kupnje privatnih marki
(private labels; store image; perceived quality; perceived risk; purchase intention of private labels)

Sažetak
U današnje vrijeme sve veći broj trgovaca nastoji upravo razvojem vlastitih privatnih marki ostvariti diferencijaciju na tržištu i tako povećati lojalnost svojih kupaca. Određena istraživanja ukazala su na važnost imidža trgovca kao odrednice uspješnosti privatnih marki koja utječe na bolju percepciju njihove kvalitete, smanjenje rizika te povećava namjeru kupnje. Predmet rada je utvrditi kakav je utjecaj imidža drogerije na percipiranu kvalitetu, rizik i namjeru kupnje privatnih marki kozmetičkih proizvoda kao perspektivne kategorije za rast tržišnog udjela privatnih marki. Rezultati istraživanja pokazali su da imidž drogerije nema statistički značajan utjecaj na percipiranu kvalitetu, percipirani rizik i namjeru kupnje privatnih marki kozmetičkih proizvoda. Ipak, bez obzira postoji li direktna veza, marketinški menadžeri trebaju uzeti imidž u obzir kao sporedni čimbenik i implementirati ga u svoje poslovne strategije kako bi mogli preživjeti u današnjem izrazito promjenjivom poslovnom okruženju i diferencirati se od ostatka konkurencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Josipović, Marija
Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Josipović, M. (2015) 'Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Josipovi\'{c}, Marija}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {Privatne marke, imid\v{z} trgovca, percipirana kvaliteta, percipirani rizik, namjera kupnje privatnih marki}, title = {Imid\v{z} drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka}, keyword = {Privatne marke, imid\v{z} trgovca, percipirana kvaliteta, percipirani rizik, namjera kupnje privatnih marki}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Josipovi\'{c}, Marija}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {private labels, store image, perceived quality, perceived risk, purchase intention of private labels}, title = {Drugstore image as a determinant of perceived quality, perceived risk and purchase intention of private labels}, keyword = {private labels, store image, perceived quality, perceived risk, purchase intention of private labels}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font