Pregled bibliografske jedinice broj: 784510
Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka
Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka
(Drugstore image as a determinant of perceived quality, perceived risk and purchase intention of private labels)
Autori
Josipović, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
62
Mentor
Horvat, Sandra
Ključne riječi
Privatne marke; imidž trgovca; percipirana kvaliteta; percipirani rizik; namjera kupnje privatnih marki
(private labels; store image; perceived quality; perceived risk; purchase intention of private labels)
Sažetak
U današnje vrijeme sve veći broj trgovaca nastoji upravo razvojem vlastitih privatnih marki ostvariti diferencijaciju na tržištu i tako povećati lojalnost svojih kupaca. Određena istraživanja ukazala su na važnost imidža trgovca kao odrednice uspješnosti privatnih marki koja utječe na bolju percepciju njihove kvalitete, smanjenje rizika te povećava namjeru kupnje. Predmet rada je utvrditi kakav je utjecaj imidža drogerije na percipiranu kvalitetu, rizik i namjeru kupnje privatnih marki kozmetičkih proizvoda kao perspektivne kategorije za rast tržišnog udjela privatnih marki. Rezultati istraživanja pokazali su da imidž drogerije nema statistički značajan utjecaj na percipiranu kvalitetu, percipirani rizik i namjeru kupnje privatnih marki kozmetičkih proizvoda. Ipak, bez obzira postoji li direktna veza, marketinški menadžeri trebaju uzeti imidž u obzir kao sporedni čimbenik i implementirati ga u svoje poslovne strategije kako bi mogli preživjeti u današnjem izrazito promjenjivom poslovnom okruženju i diferencirati se od ostatka konkurencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija