Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784508

Uloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka


Karalić, Ljubica
Uloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 784508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka
(The role of product characteristics in perception of private labels quality)

Autori
Karalić, Ljubica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2015

Stranica
45

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
Privatne marke; kvaliteta; percepcija potrošača
(private label; quality; consumer's perception)

Sažetak
Privatne marke su posljednih godina zauzele značajne tržišne udjele na svjetskim pa tako i na hrvatskom tržištu. Primjećen je njihov konstantan rast i razvoj. Poboljšava se njihov odnos cijene i kvalitete, a samim time i percepcija potrošača o kvaliteti tih proizvoda. Privatne marke prisutne su u velikom broju kategorija proizvoda. Kako potrošači nemaju iskustva sa svim proizvodima, za procjenu i percepciju kvalitete koriste se unutarnjim i vanjskim čimbenicima. Potvrđeni su vanjski čimbenici (ime marke, cijena, učestalost oglašavanja, ambalaža) kojima potrošači najčešće utvrđuju unutarnje karakteristike proizvoda kao što su okus, kvaliteta sastojaka i sveukupna kvaliteta. Razna do sada provedena istraživanja utvrdila su da postoje razlike u tome koliko se potrošači oslanjaju na pojedine vanjske čimbenike prilikom procjene unutarnjih čimbenika ovisno o tome jesu li potrošači više naklonjeni privatnim ili proizvođačkim markama. Istraživanje provedeno za potrebe rada također je pokazalo kako u Hrvatskoj postoje potrošači skloni kao i oni neskloni privatnim markama te kako se prilikom ocjene okusa najviše služe imenom marke dok se za procjenu kvalitete ipak oslanjaju na cijenu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karalić, Ljubica
Uloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Karalić, L. (2015) 'Uloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Karali\'{c}, Ljubica}, year = {2015}, pages = {45}, keywords = {Privatne marke, kvaliteta, percepcija potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Uloga obilje\v{z}ja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka}, keyword = {Privatne marke, kvaliteta, percepcija potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Karali\'{c}, Ljubica}, year = {2015}, pages = {45}, keywords = {private label, quality, consumer's perception}, title = {The role of product characteristics in perception of private labels quality}, keyword = {private label, quality, consumer's perception}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font