Pregled bibliografske jedinice broj: 784503
Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH
Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 784503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH
(Consumer perception of private labels in Croatia and in Bosnia and Herzegovina)
Autori
Petrović, Anđela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
51
Mentor
Horvat, Sandra
Ključne riječi
private marke; percepcija potrošača; kupnja
(private labels; consumer’s perception; buying)
Sažetak
Cilj ovog rada istražiti percepciju potrošača prema privatnim markama u Hrvatskoj te BiH. Percepcija potrošača je istražena uz pomoć anketnog upitnika na uzorku od 354 ispitanika iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Dobiveni rezultati su pokazali kako postoje značajne razlike u percepciji potrošača prema privatnim markama u Hrvatskoj i BiH. Naime, potrošači u Hrvatskoj su nešto skloniji kupnji privatnih marki od kupaca u BiH. Posebno je važno istaknuti kako su kupci u Hrvatskoj širinom asortimana privatnih marki dok ispitanici u BiH nisu. Ipak, očekuje se kako će se tržište privatnih marki u obje države razvijati. Razvoj se očituje kroz rast tržišnog udjela privatnih marki, ali i kroz unapređenja kvalitete proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija