Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784503

Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH


Petrović, Anđela
Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 784503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH
(Consumer perception of private labels in Croatia and in Bosnia and Herzegovina)

Autori
Petrović, Anđela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
51

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
private marke; percepcija potrošača; kupnja
(private labels; consumer’s perception; buying)

Sažetak
Cilj ovog rada istražiti percepciju potrošača prema privatnim markama u Hrvatskoj te BiH. Percepcija potrošača je istražena uz pomoć anketnog upitnika na uzorku od 354 ispitanika iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Dobiveni rezultati su pokazali kako postoje značajne razlike u percepciji potrošača prema privatnim markama u Hrvatskoj i BiH. Naime, potrošači u Hrvatskoj su nešto skloniji kupnji privatnih marki od kupaca u BiH. Posebno je važno istaknuti kako su kupci u Hrvatskoj širinom asortimana privatnih marki dok ispitanici u BiH nisu. Ipak, očekuje se kako će se tržište privatnih marki u obje države razvijati. Razvoj se očituje kroz rast tržišnog udjela privatnih marki, ali i kroz unapređenja kvalitete proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović, Anđela
Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Petrović, A. (2015) 'Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, An\djela}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {private marke, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, kupnja}, title = {Percepcija potro\v{s}a\v{c}a o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH}, keyword = {private marke, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, kupnja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, An\djela}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {private labels, consumer’s perception, buying}, title = {Consumer perception of private labels in Croatia and in Bosnia and Herzegovina}, keyword = {private labels, consumer’s perception, buying}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font