Pregled bibliografske jedinice broj: 784487
Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina
Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina // Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 2; 1-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 784487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina
(Analysis of characteristics of generation Y wine consumers)
Autori
Moralić, Sanja ; Pandža Bajs, Irena
Izvornik
Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 12
(2014), 2;
1-16
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
generacija Y; potrošnja vina; obilježja potrošača
(generation Y; wine consumptions)
Sažetak
Marketing vina globalno je znatno razvijen, no u Hrvatskoj je tek u povojima. Uspješan marketing vina svakako zahtijeva temeljito poznavanje potrošača, dobru segmentaciju te različite aktivnosti prilagođene zahtjevima i očekivanjima različitih segmenata potrošača. Ovim radom utvrđena su obilježja potrošača generacije Y koja ih razlikuju od obilježja potrošača prethodnih generacija i istražena obilježja mladih hrvatskih potrošača vina. Analiza potrošačkih obilježja pokazuje da se hrvatski potrošači generacije Y odlikuju slabim znanjem o vinu, niskom razinom cjenovne osjetljivosti, niskom razinom osjetljivosti na prestiž, visokom razinom okrenutosti k hedonizmu te su po pitanju zaključivanja kvalitete vina na temelju njegove cijene neopredijeljena stava. Rezultati provedenoga istraživanja doprinose boljemu shvaćanju potreba, želja, motiva, obilježja i životnoga stila ove generacije te omogućuju vinskoj industriji putokaz za razvoj prikladne strategije za pridobivanje mladih potrošača generacije Y.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit