Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784487

Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina


Moralić, Sanja; Pandža Bajs, Irena
Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina // Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 2; 1-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 784487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina
(Analysis of characteristics of generation Y wine consumers)

Autori
Moralić, Sanja ; Pandža Bajs, Irena

Izvornik
Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 12 (2014), 2; 1-16

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
generacija Y; potrošnja vina; obilježja potrošača
(generation Y; wine consumptions)

Sažetak
Marketing vina globalno je znatno razvijen, no u Hrvatskoj je tek u povojima. Uspješan marketing vina svakako zahtijeva temeljito poznavanje potrošača, dobru segmentaciju te različite aktivnosti prilagođene zahtjevima i očekivanjima različitih segmenata potrošača. Ovim radom utvrđena su obilježja potrošača generacije Y koja ih razlikuju od obilježja potrošača prethodnih generacija i istražena obilježja mladih hrvatskih potrošača vina. Analiza potrošačkih obilježja pokazuje da se hrvatski potrošači generacije Y odlikuju slabim znanjem o vinu, niskom razinom cjenovne osjetljivosti, niskom razinom osjetljivosti na prestiž, visokom razinom okrenutosti k hedonizmu te su po pitanju zaključivanja kvalitete vina na temelju njegove cijene neopredijeljena stava. Rezultati provedenoga istraživanja doprinose boljemu shvaćanju potreba, želja, motiva, obilježja i životnoga stila ove generacije te omogućuju vinskoj industriji putokaz za razvoj prikladne strategije za pridobivanje mladih potrošača generacije Y.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Moralić, Sanja; Pandža Bajs, Irena
Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina // Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 2; 1-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Moralić, S. & Pandža Bajs, I. (2014) Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina. Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu, 12 (2), 1-16.
@article{article, author = {Morali\'{c}, Sanja and Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2014}, pages = {1-16}, keywords = {generacija Y, potro\v{s}nja vina, obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a}, journal = {Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Analiza obilje\v{z}ja hrvatskih potro\v{s}a\v{c}a generacije Y u potro\v{s}nji vina}, keyword = {generacija Y, potro\v{s}nja vina, obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a} }
@article{article, author = {Morali\'{c}, Sanja and Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2014}, pages = {1-16}, keywords = {generation Y, wine consumptions}, journal = {Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Analysis of characteristics of generation Y wine consumers}, keyword = {generation Y, wine consumptions} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font