Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 784418

Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38


Perčević, Hrvoje
Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38 // Računovodstvo i financije, LX (2014), 6; 33-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 784418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38
(Recognition and Measurement of Brands in Financial Statements according to IAS 38)

Autori
Perčević, Hrvoje

Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) LX (2014), 6; 33-36

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
priznavanje; merenje; brand; financijski izvještaji
(recognition; measurement; brand; financial statements)

Sažetak
Jedno od značajnih pitanja s kojim se računovodstvena struka danas sve više susreće je pitanje priznavanja i mjerenja brandova u računovodstvu i financijskim izvještajima. U ovom radu autor razmatra problematiku priznavanja i mjerenja brandova u skladu s aktualnim MRS-om 38 te navodi potencijalne pristupe i metode procjene vrijednosti brandova u situaciji kada MRS 38 dozvoljava priznavanje brandova kao imovine u bilanci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Perčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perčević, Hrvoje
Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38 // Računovodstvo i financije, LX (2014), 6; 33-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Perčević, H. (2014) Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38. Računovodstvo i financije, LX (6), 33-36.
@article{article, author = {Per\v{c}evi\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {33-36}, keywords = {priznavanje, merenje, brand, financijski izvje\v{s}taji}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {LX}, number = {6}, issn = {0350-4506}, title = {Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvje\v{s}tajima prema MRS-u 38}, keyword = {priznavanje, merenje, brand, financijski izvje\v{s}taji} }
@article{article, author = {Per\v{c}evi\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {33-36}, keywords = {recognition, measurement, brand, financial statements}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {LX}, number = {6}, issn = {0350-4506}, title = {Recognition and Measurement of Brands in Financial Statements according to IAS 38}, keyword = {recognition, measurement, brand, financial statements} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font