Pregled bibliografske jedinice broj: 784418
Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38
Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38 // Računovodstvo i financije, LX (2014), 6; 33-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 784418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38
(Recognition and Measurement of Brands in Financial Statements according to IAS 38)
Autori
Perčević, Hrvoje
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) LX
(2014), 6;
33-36
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
priznavanje; merenje; brand; financijski izvještaji
(recognition; measurement; brand; financial statements)
Sažetak
Jedno od značajnih pitanja s kojim se računovodstvena struka danas sve više susreće je pitanje priznavanja i mjerenja brandova u računovodstvu i financijskim izvještajima. U ovom radu autor razmatra problematiku priznavanja i mjerenja brandova u skladu s aktualnim MRS-om 38 te navodi potencijalne pristupe i metode procjene vrijednosti brandova u situaciji kada MRS 38 dozvoljava priznavanje brandova kao imovine u bilanci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija