Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 783836

Hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu


Skoko, Božo
Hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu // Hrvatska izvan domovine / Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2015. str. 127-132


CROSBI ID: 783836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu
(Croatian emigrants as promoters of Croatia throughout the world)

Autori
Skoko, Božo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Hrvatska izvan domovine

Urednik/ci
Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip

Izdavač
Golden marketing - Tehnička knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
127-132

ISBN
978-953-212-457-6

Ključne riječi
Hrvatska ; iseljenici ; javna diplomacija ; promocija
(Croatia ; emigrants ; diaspora ; public diplomacy ; promotion)

Sažetak
Autor se bavi važnošću imidža država u suvremenim međunarodnim odnosima te analizira ulogu javne diplomacije, kao svojevrsnih odnosa s javnošću države, u procesu upravljanja identitetom i imidžom, odnosno brendiranju države. U tom konktekstu promatra Hrvatsku te ulogu hrvatskih iseljenika u stvaranju slike o Hrvatskoj i promicanju njezinih interesa u državama u kojima žive. Poseban naglasak rada je na njihovu djelovanju tijekom Domovinskog rata i stvaranja Republike Hrvatske, kad su svojim komunikacijskim, lobističkim i promotivnim naporima uvelike pridonijeli međunarodnom pozicioniranju Hrvatske, te tako nadomjestili nedovoljnu aktivnost domovinskih institucija. U vrijeme kad države strateški razvijaju svoju komunikaciju sa svijetom, koristeći mogućnosti javne diplomacije, autor analizira neiskorištene mogućnosti hrvatskoga iseljeništva u pogledu promocije i zagovaranja Hrvatske u svijetu te donosi prijedloge za aktivniju ulogu iseljenika u promociji Hrvatske i jači angažman domovinskih institucija u povezivanju s dijasporom i pomaganju u tim procesima. (....) The author deals with the importance of the image of the state in modern international relations and analyzes the role of public diplomacy as, to a certain extent, the public relations of the state, in the process of identity and image management, that is, nation branding. Within this context, he investigates Croatia and the role of Croatian immigrants in the creation of the image of Croatia and promoting its interests in the countries in which they live. Special emphasis in the paper is placed on their activities during the Homeland War and the establishment of the Republic of Croatia, when they contributed greatly with their communication, lobbying and promotional efforts to the international positioning of Croatia, thus compensating for the insufficient activities of institutions in the homeland. At a time when countries strategically develop their communication with the world, making use of the possibilities available through public diplomacy, the author analyzes the untapped possibilities of Croatian emigrants in terms of promotion and advocating of Croatia in the world, and proposes a more active role of Croatian emigrants in the promotion of Croatia and the stronger engagement of homeland institutions in connecting with the diaspora and assisting in these processes.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija

Napomena
Knjiga je zbornik radova predstavljenih na 1.
Hrvatskom iseljeničkom kongresu, održanom u
Zagrebu od 23. do 26. lipnja 2014.



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu // Hrvatska izvan domovine / Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2015. str. 127-132
Skoko, B. (2015) Hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu. U: Sopta, M., Maletić, F. & Bebić, J. (ur.) Hrvatska izvan domovine. Zagreb, Golden marketing - Tehnička knjiga, str. 127-132.
@inbook{inbook, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2015}, pages = {127-132}, keywords = {Hrvatska, iseljenici, javna diplomacija, promocija}, isbn = {978-953-212-457-6}, title = {Hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu}, keyword = {Hrvatska, iseljenici, javna diplomacija, promocija}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2015}, pages = {127-132}, keywords = {Croatia, emigrants, diaspora, public diplomacy, promotion}, isbn = {978-953-212-457-6}, title = {Croatian emigrants as promoters of Croatia throughout the world}, keyword = {Croatia, emigrants, diaspora, public diplomacy, promotion}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font