Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 783003

Čimbenici utjecaja na postizanje lojalnosti potrošača maloprodavaču obuće


Bunjan, Jelena
Čimbenici utjecaja na postizanje lojalnosti potrošača maloprodavaču obuće, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 783003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici utjecaja na postizanje lojalnosti potrošača maloprodavaču obuće
(Factors affecting customer loyalty towards footwear retailer)

Autori
Bunjan, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.10

Godina
2015

Stranica
84

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
maloprodavač obuće; izgradnja lojalnosti; program vjernosti
(footwear retailer; building loyalty; loyalty program)

Sažetak
Ostvarivanje uspjeha i konkurentnosti maloprodavača na tržištu ovisi o zadovoljavanju potreba potrošača i stvaranju lojalnih potrošača. Potrošači su dobro informirani i globalno orijentirani u rješavanju svojih zahtjeva i traženju dodane vrijednosti. Potrošači ostaju odani samo onom maloprodavaču koji u potpunosti zadovoljava njihove potrebe i želje. Korištenjem proizvoda/usluge i ponavljanjem kupnje, rezultira zadržavanjem i lojalnošću prema maloprodavaču. Temeljem dosadašnjih istraživanja provedenih na tržištu obuće, utvrđeno je da ispitanici uglavnom kao najvažniji čimbenik pri donošenju odluke o kupnji obuće navode kvalitetu i trajnost obuće, kvalitetno pruženu uslugu i ljubaznost osoblja. Kupcima je također presudan izgled prodavaonice, raspored obuće u prodavaonici i općenito čistoća prodajnog prostora. U teorijskom dijelu rada opisan je proces donošenja odluke o kupnji, s posebnim naglaskom na poslijekupovno ponašanje, odnosno postizanje lojalnosti potrošača. Analizom tržišta obuće u Republici Hrvatskoj navedeni su direktni konkurenti (HUMANIC, PittaRosso, ShoeBeDo) maloprodavaču obuće Mass shoes d.o.o. te globalni trendovi na tržištu obuće. Provedeno je primarno istraživanje među potrošačima/kupcima koji obuću kupuju u prodavaonici Mass shoes d.o.o., te su rezultatima istraživanja dobiveni čimbenici koji najviše utječu na lojalnost potrošača. Čimbenici koji su značajni ispitanicima su ljubaznost prodajnog osoblja, kvaliteta i trajnost kupljene obuće, izgled prodavaonice, raspored obuće unutar prodavaonice, način plaćanja, lokacija, raznolikost asortimana, promocijske aktivnosti te razne akcije i popusti. Cijena i kvaliteta su podjednako važni čimbenici ispitanicima prilikom kupnje u Mass shoes prodavaonicama, dok čimbenik korištenje slavne medijske ličnosti u promocijskim aktivnostima najmanje utječe na njihovu odluku o kupnji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bunjan, Jelena
Čimbenici utjecaja na postizanje lojalnosti potrošača maloprodavaču obuće, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Bunjan, J. (2015) 'Čimbenici utjecaja na postizanje lojalnosti potrošača maloprodavaču obuće', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjan, Jelena}, year = {2015}, pages = {84}, keywords = {maloprodava\v{c} obu\'{c}e, izgradnja lojalnosti, program vjernosti}, title = {\v{C}imbenici utjecaja na postizanje lojalnosti potro\v{s}a\v{c}a maloprodava\v{c}u obu\'{c}e}, keyword = {maloprodava\v{c} obu\'{c}e, izgradnja lojalnosti, program vjernosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjan, Jelena}, year = {2015}, pages = {84}, keywords = {footwear retailer, building loyalty, loyalty program}, title = {Factors affecting customer loyalty towards footwear retailer}, keyword = {footwear retailer, building loyalty, loyalty program}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font