Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 782607

OSOBNI BRENDING STUDENATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA


Bićanić, Ivona
OSOBNI BRENDING STUDENATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 782607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
OSOBNI BRENDING STUDENATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
(Personal branding of students on social networks)

Autori
Bićanić, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.10

Godina
2015

Stranica
47

Mentor
Zovko, Vatroslav

Ključne riječi
osobni brending; društvene mreže; net-generacija; marketing
(personal branding; social networks; net-generation; marketing)

Sažetak
Osnovni cilj ovoga rada jest analizirati upotrebu internetskih društvenih mreža u cilju osobnog brendiranja kod studenata Europske unije. Budući da društvene mreže imaju sve veću ulogu u marketingu i poslovanju općenito, istraživanjem u okviru rada ispitali su se stavovi studenata o osobnom brendiranju na društvenim mrežama, motivi njihove uporabe te osnovni razlozi zbog kojih studenti na njima objavljuju različite sadržaje. U istraživanju je sudjelovalo 217 studenata iz osam država članica Europske unije. Ispitanici su podijeljeni u dvije skupine, razvijene i manje razvijene države članice EU, kako bi se ispitalo postoji li statistički značajna razlika između stavova ispitanika dviju skupina. Mjerni instrument korišten u istraživanju je online anketa, a analiza rezultata je napravljena osnovnim statističkim tehnikama i prikladnim metodama iz programskog paketa SPSS 20. Rezultati su pokazali da se većina korisnika služi društvenim mrežama zbog jednostavnog društvenog kontakta, dijeljenja fotografija i omiljene glazbe, dok nekima iste predstavljaju mogućnost da podijele svoja iskustva, mišljenja i informacije koje smatraju važnim. Premda su ispitanici obje skupine većinom pokazali da su svjesni da poslodavci pregledavaju profile društvenih mreža, i temeljem toga donose odluku o zaposlenju potencijalnog zaposlenika, znatno manje ih smatra da sadržaje koje objavljuju trebaju prilagoditi istima. Također, u pitanju otvorenoga tipa, tek je nekoliko ispitanika navelo kako na društvenim mrežama promovira svoj rad te se nastoji istaknuti u masi, što nam pokazuje da studenti većinom još uvijek nisu prepoznali društvene mreže kao mogućnost osobne promocije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Zovko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bićanić, Ivona
OSOBNI BRENDING STUDENATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Bićanić, I. (2015) 'OSOBNI BRENDING STUDENATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bi\'{c}ani\'{c}, Ivona}, year = {2015}, pages = {47}, keywords = {osobni brending, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, net-generacija, marketing}, title = {OSOBNI BRENDING STUDENATA NA DRU\v{S}TVENIM MRE\v{Z}AMA}, keyword = {osobni brending, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, net-generacija, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bi\'{c}ani\'{c}, Ivona}, year = {2015}, pages = {47}, keywords = {personal branding, social networks, net-generation, marketing}, title = {Personal branding of students on social networks}, keyword = {personal branding, social networks, net-generation, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font