Pregled bibliografske jedinice broj: 782607
OSOBNI BRENDING STUDENATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
OSOBNI BRENDING STUDENATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 782607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OSOBNI BRENDING STUDENATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
(Personal branding of students on social networks)
Autori
Bićanić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.10
Godina
2015
Stranica
47
Mentor
Zovko, Vatroslav
Ključne riječi
osobni brending; društvene mreže; net-generacija; marketing
(personal branding; social networks; net-generation; marketing)
Sažetak
Osnovni cilj ovoga rada jest analizirati upotrebu internetskih društvenih mreža u cilju osobnog brendiranja kod studenata Europske unije. Budući da društvene mreže imaju sve veću ulogu u marketingu i poslovanju općenito, istraživanjem u okviru rada ispitali su se stavovi studenata o osobnom brendiranju na društvenim mrežama, motivi njihove uporabe te osnovni razlozi zbog kojih studenti na njima objavljuju različite sadržaje. U istraživanju je sudjelovalo 217 studenata iz osam država članica Europske unije. Ispitanici su podijeljeni u dvije skupine, razvijene i manje razvijene države članice EU, kako bi se ispitalo postoji li statistički značajna razlika između stavova ispitanika dviju skupina. Mjerni instrument korišten u istraživanju je online anketa, a analiza rezultata je napravljena osnovnim statističkim tehnikama i prikladnim metodama iz programskog paketa SPSS 20. Rezultati su pokazali da se većina korisnika služi društvenim mrežama zbog jednostavnog društvenog kontakta, dijeljenja fotografija i omiljene glazbe, dok nekima iste predstavljaju mogućnost da podijele svoja iskustva, mišljenja i informacije koje smatraju važnim. Premda su ispitanici obje skupine većinom pokazali da su svjesni da poslodavci pregledavaju profile društvenih mreža, i temeljem toga donose odluku o zaposlenju potencijalnog zaposlenika, znatno manje ih smatra da sadržaje koje objavljuju trebaju prilagoditi istima. Također, u pitanju otvorenoga tipa, tek je nekoliko ispitanika navelo kako na društvenim mrežama promovira svoj rad te se nastoji istaknuti u masi, što nam pokazuje da studenti većinom još uvijek nisu prepoznali društvene mreže kao mogućnost osobne promocije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti