Pregled bibliografske jedinice broj: 782570
Evaluacija programa mjera povećanja sigurnosti u odgojno-obrazovnim ustanovama grada Siska
Evaluacija programa mjera povećanja sigurnosti u odgojno-obrazovnim ustanovama grada Siska // II. hrvatski kongres primijenjene psihologije "Zaštita zdravlja djece i mladih" : knjiga sažetaka / Pačić-Turk, Liljana ; Vlašić-Cicvarić, Inge ; Barušić, Teuta (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2009. str. 43-43 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 782570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija programa mjera povećanja sigurnosti u odgojno-obrazovnim ustanovama grada Siska
(Evaluation of the programme of measures to increase security in educational institutions of Sisak)
Autori
Jurić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
II. hrvatski kongres primijenjene psihologije "Zaštita zdravlja djece i mladih" : knjiga sažetaka
/ Pačić-Turk, Liljana ; Vlašić-Cicvarić, Inge ; Barušić, Teuta - Zagreb : Hrvatska psihološka komora, 2009, 43-43
Skup
Hrvatski kongres primijenjene psihologije (2 ; 2009)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 03.06.2009. - 07.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
program mjera povećanja sigurnosti ; nasilje među mladima ; prevencija neprihvatljivih oblika ponašanja
(a program of measures to increase safety ; youth violence ; prevention of unacceptable behavior)
Sažetak
Pojava nasilja sve češće postaje neizbježan dio svakodnevice velikog broja djece i mladih. Novija istraživanja rasprostranjenosti nasilja među mladima ukazuju na sve veći broj zabilježenih nasilničkih oblika ponašanja, te na sve ozbiljnije prekršaje s obzirom na način izvršenja i strukturu prekršajnih djela. Škola posjeduje važnu ulogu u procesu socijalizacije svakog pojedinog djeteta, ali ona je i sredstvo za prevenciju različitih oblika društveno neprihvatljivoga ponašanja. U tu je svrhu potrebno uvesti nova pravila u postojeće odgojno-obrazovne ustanove, npr. izbjeći etiketiranje učenika, razviti interes za evaluaciju odgojnih metoda te odbaciti one koje su se pokazale neučinkovitima. Konkretni ciljevi programa mjera povećanja sigurnosti u odgojno-obrazovnim ustanovama odnose se na definiranje i primjenu aktivnosti koje doprinose povećanju sigurnosti u navedenim ustanovama i dugoročno smanjenje i sprječavanje pojave neprihvatljivih oblika ponašanja među učenicima. Sudionici istraživanja, učenici osmih razreda sisačkih osnovnih škola, izrazili su svoje stavove prema nasilju općenito, svoja iskustva te svoja mišljenja o uspješnosti i učinkovitosti programa povećanja sigurnosti u kojem su sudjelovali kroz razne aktivnosti u sklopu obavezne nastave. Evaluacija programa od strane učenika važan je aspekt evaluacije programa općenito, jer upravo su učenici središnji akteri u provođenju ovog programa koji je osmišljen kao pomoć u učenju životnih vještina s naglaskom na nenasilnom pristupu rješavanju problema i sukoba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Napomena
;