Pregled bibliografske jedinice broj: 782066
Informatička podrška za tri razine kvalitativnih procesa u proizvodnji
Informatička podrška za tri razine kvalitativnih procesa u proizvodnji // 11. Hrvatska konferencija o kvaliteti: Inovativna primjena kvalitete / Tihomir Babić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2011. str. 49-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 782066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informatička podrška za tri razine kvalitativnih procesa u proizvodnji
(IT support for three levels of qualitative processes in manufacturing)
Autori
Nađ, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
11. Hrvatska konferencija o kvaliteti: Inovativna primjena kvalitete
/ Tihomir Babić - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2011, 49-49
Skup
11. Hrvatska konferencija o kvaliteti 2. Znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 12.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Kvaliteta ; Proizvodnja ; Procesi ; Informatička podrška
(Quality ; Manufacturing ; Processes ; IT support)
Sažetak
Kvaliteta je obavezni dio proizvodnih procesa. Iako sve izgleda jasno i razumljivo, postići sve postavljene ciljeve vezane za kvalitetu nije uopće jednostavno. U radu je prikazan princip informatičke podrške potrebne za tri razine kvalitativnih procesa u proizvodnim poduzećima: osnovnu proizvodnu razinu, korporacijsku razinu i dodatnu, specifičnu razinu za konkretnu zemlju u kojoj se proizvodnja odvija. Osnovnu proizvodnu razinu čine procesi s najvećim stupnjem povezanosti pojma kvalitete i same proizvodnje: kvaliteta ulazne sirovine, kvaliteta procesa transformacije i kvaliteta gotovog proizvoda. Naravno, ova tri procesa moraju biti potpuno povezana u cilju osiguranja sljedivosti. Sljedivost nije više svojstvena samo farmaceutskim i prehrambenim poduzećima, već zadnjih godina postaje obavezni pojam u svim vrstama proizvodnje. Korporacijsku razinu čine procesi koji predstavljaju potrebu velikih međunarodnih korporacija za dva dodatna elementa kvalitete: uniformnost i dostupnost informacija. Treću razinu čine specifični zahtjevi koji proizilaze iz poslovne kulture prešutno definirane u nekim zemljama. U radu će biti predstavljeni tipični njemački zahtjevi: pragmatičnost i jednostavnost, s primjerima iz jednog njemačkog proizvodnog poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti