Pregled bibliografske jedinice broj: 781714
Autonomija kao determinanta uspješnog automarketinga
Autonomija kao determinanta uspješnog automarketinga // Zbornik radova I. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa Kultura, identitet, društvo - europski realiteti / Brekalo, Miljenko ; Banović-Markovski, Angelina ; Buntić, Mate ; Čolić, Snježana ; Jakimovski-tošić, Maja ; Kramarić, Zlatko ; Musić, Ivica ; , Pieniazek-Marković, Krystyna ; Špoljar Vržina, Sanja, Žužul, Ivana (ur.).
Osijek : Zagreb: Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014. str. 358-370 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 781714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Autonomija kao determinanta uspješnog automarketinga
(Autonomy as a determinant of successul auto- marketing)
Autori
Penava Brekalo, Zvjezdana ; Marčinko, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova I. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa Kultura, identitet, društvo - europski realiteti
/ Brekalo, Miljenko ; Banović-Markovski, Angelina ; Buntić, Mate ; Čolić, Snježana ; Jakimovski-tošić, Maja ; Kramarić, Zlatko ; Musić, Ivica ; , Pieniazek-Marković, Krystyna ; Špoljar Vržina, Sanja, Žužul, Ivana - Osijek : Zagreb : Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014, 358-370
ISBN
978-953-7964-18-4
Skup
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Kultura, identitet, društvo - europski realiteti (1 ; 2013)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.03.2013. - 21.03.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Automarketing ; motivacija ; autonmomna motivacija ; kontrolirajuća motivacija ; cilju usmjerena ponašanja.
(Auto-marketing ; motivation ; autonomous motivation ; controlled motivation ; goal-directed behavior.)
Sažetak
Rad obrađuje motivacijske aspekt ljudskog ponašanja koji ukazuju zbog čega su neki ljudi uspješniji u automarketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija
Napomena
Prijevod sažetaka Zvjezdana Penava Brekalo, Miriam Goll.