Pregled bibliografske jedinice broj: 781634
Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori
Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 3; 755-782 doi:10.15516/cje.v17i3.1054 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 781634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiteljska i studentska procjena odabranoga
didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije
Montessori
(Teachers' and University Students' Evaluation of
Chosen Didactic Materials According to the Maria
Montessori Pedagogy)
Autori
Sablić, Marija ; Rački, Željko ; Lesandrić, Marija
Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 17
(2015), 3;
755-782
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
jezični odgoj ; kozmički odgoj ; matematika ; pedagoški pluralizam
(cosmic education ; educational pluralism ; language education ; mathematics)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati učiteljske i studentske percepcije materijalnih, kognitivnih i afektivno-motivacijskih karakteristika te prihvaćenosti didaktičkih materijala koji se koriste u školama koje primjenjuju pedagogiju Marije Montessori. Utvrđeno je kako učitelji i studenti nedovoljno poznaju alternativne pedagoške koncepcije i smatraju da ih u Hrvatskoj ima premalo. Učiteljima se više sviđaju materijali za kozmički odgoj i matematiku, a studentima za jezik, iako učitelji pokazuju veću spremnost koristiti u nastavi materijal za jezik, a studenti za kozmički odgoj. I jedni i drugi materijale za kozmički odgoj smatraju najzahtjevnijima za izradu, ali i najkonkretnijima. Rezultati pokazuju da kada studenti i učitelji procjenjuju materijale vrijednima, poželjnima, potrebnima i korisnima tada ujedno izjavljuju i veću spremnost za korištenje tako pozitivno procijenjenih, a u ovom istraživanju ispitivanih, primjera Montessori didaktičkih materijala i u svojoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus