Pregled bibliografske jedinice broj: 781036
PRILAGODBA KORPORATIVNOG IDENTITETA RAZLIČITIM KAMPANJAMA
PRILAGODBA KORPORATIVNOG IDENTITETA RAZLIČITIM KAMPANJAMA, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 781036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRILAGODBA KORPORATIVNOG IDENTITETA RAZLIČITIM KAMPANJAMA
(ADAPTATION OF CORPORATE IDENTITY OF DIFFERENT CAMPAIGNS)
Autori
Habazin, Dino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.10
Godina
2015
Stranica
61
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
korporativni identitet; vizualni identitet; elementi vizualnog identiteta; knjiga grafičkih standarda
(corporate identity; visual identity; elements of visual identity; graphic standards)
Sažetak
Razvijanje korporacijskog identiteta nekoga poduzeća, te identiteta samoga proizvoda koji se nudi, postaje nužnost kako bi se ostvarila što bolja prodajna moć na bogatom, zasićenom tržištu. Svako poduzeće koje posluje na tržištu razvija svoj jedinstveni identitet, vodeći računa o tome na koji se način želi prezentirati u javnosti, kakvu poruku želi poslati potencijalnim potrošačima, a sve sa ciljem postizanja što uspješnijih prodajnih rezultata. Osnovna sastavnica korporativnog identiteta je njegov vizualni identitet, koji svojim osnovnim (ime, slogan, logo, tipografija i boja) i dodatnim elementima stvara detaljnu, jedinstvenu sliku poduzeća na koje se odnosi. Svojevrsni priručnik koji sadrži pravila i upute za korištenje svih elemenata vizualnog identiteta, predstavlja knjiga grafičkih standarda Nakon detaljnog prikaza svih navedenih elemenata u ovome radu se na praktičnom primjeru Douglas parfumerija d.o.o., prikazuje na koji način se razvojem vizualnog identiteta kroz sve njegove elemente, razvija i njegov korporativni identitet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija