Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 781019

Metodika poučavanja hrvatskog kao stranog jezika u odrasloj dobi


Sudar, Ivana
Metodika poučavanja hrvatskog kao stranog jezika u odrasloj dobi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 781019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodika poučavanja hrvatskog kao stranog jezika u odrasloj dobi
(Teaching methods in teaching Croatian to adults)

Autori
Sudar, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2015

Stranica
60

Mentor
Alerić, Marko ; Mildner, Vesna

Ključne riječi
hrvatski kao strani jezik; dob kao čimbenik; učenje stranog jezika; motivacija; analiza udžbenika
(Croatian as a foreign language; age factor; learning foreign language; motivation; analysis of textbook)

Sažetak
Broj učenika koji odlučuju učiti hrvatski kao strani jezik u stalnom je porastu. Na poučavanje hrvatskog kao stranog jezika utječu brojni čimbenici poput osobina ličnosti, inteligencije, smisla za jezik, tolerancije, motivacije, stilova učenja, strukture materinskog i stranog jezika, njihove međusobne interakcije, strategija usvajanja te dobi. Dob kao jedan od čimbenika ima veliki utjecaj na to kako ćemo usvajati strani jezik jer u različitoj dobi različito učimo. Dob u kojoj se jezik uči ima velik utjecaj na uspjeh u usvajanju jezik. Brojna istraživanja potvrđuju hipotezu o postojanju kritičnog razdoblja nakon kojeg opada sposobnost za učenje novih jezika. Bez obzira na tu tezu, sa sigurnošću se može tvrditi da dob ima utjecaj na motivaciju i stavove prilikom učenja jezika, a upravo su motivacija i stavovi jedni od glavnih čimbenika u nastavnom procesu. Dob utječe i na druge elemente nastavnog procesa kao što su izbor nastavnih materijala i nastavnih strategija koji su prilagođeni s obzirom na dob u kojoj učenici uče strani jezik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Alerić (mentor)

Avatar Url Vesna Mildner (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sudar, Ivana
Metodika poučavanja hrvatskog kao stranog jezika u odrasloj dobi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Sudar, I. (2015) 'Metodika poučavanja hrvatskog kao stranog jezika u odrasloj dobi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sudar, Ivana}, year = {2015}, pages = {60}, keywords = {hrvatski kao strani jezik, dob kao \v{c}imbenik, u\v{c}enje stranog jezika, motivacija, analiza ud\v{z}benika}, title = {Metodika pou\v{c}avanja hrvatskog kao stranog jezika u odrasloj dobi}, keyword = {hrvatski kao strani jezik, dob kao \v{c}imbenik, u\v{c}enje stranog jezika, motivacija, analiza ud\v{z}benika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sudar, Ivana}, year = {2015}, pages = {60}, keywords = {Croatian as a foreign language, age factor, learning foreign language, motivation, analysis of textbook}, title = {Teaching methods in teaching Croatian to adults}, keyword = {Croatian as a foreign language, age factor, learning foreign language, motivation, analysis of textbook}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font