Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 780670

Devetogodišnja osnovna škola - prilika za novu kvalitetu obaveznog glazbenog obrazovanja


Brđanović, Davor
Devetogodišnja osnovna škola - prilika za novu kvalitetu obaveznog glazbenog obrazovanja // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Researching Paradigms of Childhood and Education) III. simpozij: B. Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja : zbornik radova = 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education : proceedings / Atanasov Piljek, Diana ; Jurkić Sviben, Tamara (ur.).
Zagreb, 2015. str. 282-292 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 780670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Devetogodišnja osnovna škola - prilika za novu kvalitetu obaveznog glazbenog obrazovanja
(Nine-year primary school - a chance for new quality of compulsory music education)

Autori
Brđanović, Davor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Researching Paradigms of Childhood and Education) III. simpozij: B. Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja : zbornik radova = 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education : proceedings / Atanasov Piljek, Diana ; Jurkić Sviben, Tamara - Zagreb, 2015, 282-292

ISBN
978-953-7210-80-9

Skup
Simpozijum Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (3 ; 2015)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
El sistema ; glazba ; irski „Music“ ; kvalitetna nastava glazbe ; reforma obrazovanja
(El sistema ; music ; Irish “Music” ; quality music instruction ; education reform)

Sažetak
Obrazovanje i cjeloživotno učenje imaju danas posebno važnu ulogu u razvoju kompetencija - znanja, vještina i sposobnosti neophodnih pojedincu za brzu prilagodbu dinamičnim gospodarskim promjenama, te za aktivno, uspješno i cjelovito uključivanje u moderno društvo. Umjetnostima, a među njima i glazbenoj umjetnosti, trebalo bi dati veći značaj u obrazovanju, naročito u osnovnoj školi, zbog njihovog snažnog pozitivnog učinka na dječji razvoj i stjecanje kompetencija. U članku su, na primjerima dva modela glazbenog obrazovanja, jednog obaveznog (kao dijela „obaveznog fleksibilnog kurikuluma“) - u Irskoj i jednog izbornog - u Venezueli, predstavljene dvije različite mogućnosti organiziranja takvog obrazovanja. Socijalna pravednost ovih modela ogleda se u kvaliteti i dostupnosti nastave glazbe koju nude. Na primjeru tih modela, a u kontekstu najavljene predstojeće reforme hrvatskog sustava obaveznog obrazovanja, članak potiče raspravu o potrebi osmišljavanja kvalitetne i svima dostupne nastave glazbe u hrvatskim obaveznim školama. Korist koju učenici imaju od kvalitetne glazbene nastave nije upitna, pa je pred nositeljima obrazovne politike prilika da se u budućoj reformi obaveznog obrazovanja više rukovode tom spoznajom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Davor Brđanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Brđanović, Davor
Devetogodišnja osnovna škola - prilika za novu kvalitetu obaveznog glazbenog obrazovanja // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Researching Paradigms of Childhood and Education) III. simpozij: B. Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja : zbornik radova = 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education : proceedings / Atanasov Piljek, Diana ; Jurkić Sviben, Tamara (ur.).
Zagreb, 2015. str. 282-292 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brđanović, D. (2015) Devetogodišnja osnovna škola - prilika za novu kvalitetu obaveznog glazbenog obrazovanja. U: Atanasov Piljek, D. & Jurkić Sviben, T. (ur.)Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Researching Paradigms of Childhood and Education) III. simpozij: B. Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja : zbornik radova = 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education : proceedings.
@article{article, author = {Br\djanovi\'{c}, Davor}, year = {2015}, pages = {282-292}, keywords = {El sistema, glazba, irski „Music“, kvalitetna nastava glazbe, reforma obrazovanja}, isbn = {978-953-7210-80-9}, title = {Devetogodi\v{s}nja osnovna \v{s}kola - prilika za novu kvalitetu obaveznog glazbenog obrazovanja}, keyword = {El sistema, glazba, irski „Music“, kvalitetna nastava glazbe, reforma obrazovanja}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Br\djanovi\'{c}, Davor}, year = {2015}, pages = {282-292}, keywords = {El sistema, music, Irish “Music”, quality music instruction, education reform}, isbn = {978-953-7210-80-9}, title = {Nine-year primary school - a chance for new quality of compulsory music education}, keyword = {El sistema, music, Irish “Music”, quality music instruction, education reform}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font