Pregled bibliografske jedinice broj: 780446
Istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda
Istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 780446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda
(Research on preferences and attitudes of consumers on the purchase of cosmetics private label products)
Autori
Plantić, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2015
Stranica
59
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
trgovačke marke; kozmetički proizvodi; ponašanje potrošača
(private label; cosmetic products; consumer behaviour)
Sažetak
U radu se analizira tržište trgovačkih maraka, s posebnim osvrtom na asortiman trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda u drogerijama. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da su potrošači sve skloniji kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda, pri čemu 95% potrošača kupuje trgovačke marke. Kao razlog kupovine ispitanici navode upravo cjenovnu povoljnost proizvoda trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke marke. Kao razlog ponovne kupnje u najvećem broju njih 71% navodi pozitivno iskustvo, što dokazuje da su zadovoljni kvalitetom proizvoda te cijenom. Prema rezultatima primarnog istraživanja, oglašavanje i promocija trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda ne utječe na kupovinu za većinu ispitanika te potrošači koji su cjenovno osjetljivi skloni su kupnji povoljnijih proizvoda. Potrošači trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda nisu impulzivni kupci te ih 50% smatra da su trgovačke marke jednake kvalitete kao i proizvođačke marke kozmetičkih proizvoda. Ispitanici su zadovoljni ponudom proizvoda trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda u drogerijama dm, BIPA, Kozmo i Müller, a najviše kupuju trgovačke marke ženske kozmetike, osobne higijene te muške kozmetike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje