Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 780006

Imidž Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji


Katić, Robertina
Imidž Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 780006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Imidž Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji
(Image of Croatia and Croatian products in Australia)

Autori
Katić, Robertina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2015

Stranica
50

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
imidž zemlje porijekla; Hrvatska i hrvatski proizvodi; Australija; percepcija i izbor marke proizvoda
(image of the country of origin; Croatia and Croatian products; Australia; perception and choice of product brand)

Sažetak
U radu se istražuje utjecaj zemlje porijekla na percepciju proizvoda na primjeru Hrvatske i Australije, odnosno istražuje se imidž koji Hrvatska i hrvatski proizvodi imaju u svijesti građana Australije. Primarno istraživanje provedeno je putem anketnog upitnika u kojemu su pitanja određena prema radu kolegice Alide Valić. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku građana Australije. Podaci su prikupljani tijekom razdoblja od 6 mjeseci na području Australije putem interneta. Ispitanici su podijeljeni u dvije kategorije zbog eliminiranja moguće subjektivnosti kada bi se ispitivala samo hrvatska dijaspora. Prva kategorija bili su Australci s hrvatskim podrijetlom, a druga kategorija Australci koji nisu porijeklom povezani s Hrvatskom. Veličina prigodnog uzorka je 115 ispitanika, od čega je 60 Australaca s hrvatskim porijeklom, a 55 koji to nisu. Istraživanje je pokazalo da su hrvatski iseljenici i njihovi potomci dovoljno dobro upoznati s trenutačnom političkom, gospodarskom i socijalnom situacijom u Hrvatskoj te da iseljenici koji su emigrirali u Australiju nemaju povoljniju percepciju o Hrvatskoj i hrvatskim proizvodima od njihovih potomaka. Nadalje, pokazalo se da je turizam odabran kao najprepoznatljivija industrija u Hrvatskoj te da imidž Hrvatske među iseljenicima i njihovim potomcima ima tendenciju stalnog poboljšanja. Doprinosom rada smatra se identifikacija važnosti zemlje porijekla pri izboru marke proizvoda. Osim toga, daju se prijedlozi poduzećima, vladama i državnim institucijama za poboljšanje i unapređenje vlastitog imidža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Katić, Robertina
Imidž Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Katić, R. (2015) 'Imidž Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kati\'{c}, Robertina}, year = {2015}, pages = {50}, keywords = {imid\v{z} zemlje porijekla, Hrvatska i hrvatski proizvodi, Australija, percepcija i izbor marke proizvoda}, title = {Imid\v{z} Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji}, keyword = {imid\v{z} zemlje porijekla, Hrvatska i hrvatski proizvodi, Australija, percepcija i izbor marke proizvoda}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kati\'{c}, Robertina}, year = {2015}, pages = {50}, keywords = {image of the country of origin, Croatia and Croatian products, Australia, perception and choice of product brand}, title = {Image of Croatia and Croatian products in Australia}, keyword = {image of the country of origin, Croatia and Croatian products, Australia, perception and choice of product brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font