Pregled bibliografske jedinice broj: 779912
Engleski jezik i izlaganje na kongresima sportske tematike
Engleski jezik i izlaganje na kongresima sportske tematike // 8. međunarodni kongres sport i zdravlje / Alen, Kapidžić (ur.).
Tuzla: Fakultet za tjelesni odgoj i sport Univerziteta u Tuzli, 2015. str. 54-59 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 779912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Engleski jezik i izlaganje na kongresima sportske tematike
(English Language and Sport Topic in Conference Presentations)
Autori
Penjak, Ana ; Karninčić, Hrvoje ; Tomić, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
8. međunarodni kongres sport i zdravlje
/ Alen, Kapidžić - Tuzla : Fakultet za tjelesni odgoj i sport Univerziteta u Tuzli, 2015, 54-59
Skup
8. međunarodni kongres sport i zdravlje
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 02.10.2015. - 03.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upitnik; javno izlaganje; powerpoint; izgovor; gramatika
(questionnaire; public presentation; powerpoint; pronouncing; grammar)
Sažetak
Osnovna ideja rada je osmisliti novi predmet koji bi studente pripremio za izlaganje na engleskom jeziku na kongresima. Cilj ovoga rada je utvrditi kompetencije polaznika kongresa za izlaganje na engleskom jeziku, utvrditi važnost sadržaja koje bi novi predmet trebao imati i utvrditi je li ovakav predmet uopće potreban. Uzorak ispitanika sačinjava 30 sudionika kongresa ISHPEES 2015 (International Society for History of the Physical Education and Sport) u dobi od 44.4 ± 14.7 godina. Za provjeru postavljenih hipoteza korišten je novo-konstruirani upitnik koji se sastoji od 17 čestica podijeljenih u 3 grupe. Za potrebe provjere pouzdanosti izračunata je Cronbach's alpha i Inter-Item korelacija. Izračunati su deskriptivni statistički parametri, razlike između samo-procjene i procjene drugih utvrđene ANOVA-om za ponovljena mjerenja s LSD testom u post-hoc analizi. Hi-kvadrat testom izračunate i razlike između očekivanih i opaženih frekvencija pojedinog odgovora na pitanje da li je ovaj predmet potreban. Upitnik je pokazao zadovoljavajuću pouzdanost (Cronbach's alpha 0.88, Inter-Item korelacija 0.23). Ispitanici su svoje kompetencije ocijenili s prosječnom ocjenom 6.9 a kompetencije svojih kolega s prosječnom ocjenom 6.7. Možemo reći kako ispitanici smatraju da nisu ni bolji ali ni lošiji od svojih kolega u kompetencijama potrebnim za kvalitetno prezentiranje znanstvenih radova. Tematski okvir tog predmeta sadržavao bi ponavljanje i uvježbavanje svih jezičnih komponenti uz izradu PPT prezentacija i vježbanje izlaganja uz PPT prezentaciju pred različitim auditorijem. Ponuđene sadržaje novog predmeta ispitanici ocijenili kao važne sadržaje predmeta i da niti jedan od ovih sadržaja ne treba dominirati ili biti marginaliziran u novom predmetu. Što se tiče potrebe za ovakvim predmetom, 70.0% ispitanika smatra da bi ovakav predmet bio od koristi za sve izlagače.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split