Pregled bibliografske jedinice broj: 779802
Poticajno okruženje za igru i učenje u dječjem vrtiću
Poticajno okruženje za igru i učenje u dječjem vrtiću, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 779802 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticajno okruženje za igru i učenje u dječjem vrtiću
(Kindergarten environment that stimulates play and learning)
Autori
Štengl, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
16.09
Godina
2014
Stranica
93
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Ključne riječi
okruženje; djeca; odgojitelj; dječji vrtić; učenje; igra
(environment; children; educators; kindergarten; learning; and play)
Sažetak
Poticajno okruženje daje dovoljno mogućnosti za djetetovo izražavanje, njegove stvaralačke mogućnosti, pozitivnu emocionalnu klimu, komunikaciju i vršnjačku interakciju. Unutarnje i vanjsko uređenje mora biti pažljivo isplanirano u funkciji djeteta. Vrlo bitnu ulogu ima odgojitelj kao promatrač koji osluškuje djetetove interese, potrebe i mogućnosti, sebe i svoju praksu. Okruženje za življenje i učenje djece mora biti strukturirano tako da promovira ; samoregulaciju, neovisnost, suradnju, poštivanje drugačijih mišljenja, postavljanje pitanja, istraživanje, refleksiju i samoevaluaciju djece i odgojitelja. Cilj ovog istraživanja je pomoću intervjua i sustavnog promatranja okruženja u kojem djeca borave saznati stavove o tome kakvo bi trebalo biti poticajno okruženje za igru i učenje djece jasličke dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija