Pregled bibliografske jedinice broj: 779792
Oblici suradnje s roditeljima u dječjem vrtiću
Oblici suradnje s roditeljima u dječjem vrtiću, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 779792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblici suradnje s roditeljima u dječjem vrtiću
(Forms of collaboration with parents in kindergarten)
Autori
Rajič, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
16.09
Godina
2014
Stranica
21
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Ključne riječi
komunikacija; oblici suradnje; odgojitelji; roditelji
(communication; way of cooporation; preschool teachers; parents)
Sažetak
Roditelji su osobe koje osiguravaju djetetu osnovnu skrb, zadovoljavaju životne potrebe i vode dijete kroz život. U odgoju djece roditelji se priklanjaju nekom odgojnom stilu roditeljstva kao što su autoritaran, autoritativan, permisivan i indiferentan stil. Zbog suvremenog načina života, roditelji dio svoje odgojne uloge prepuštaju odgojiteljima u dječjim vrtićima. Odgojitelji ostvaruju kontakt i sa roditeljima te dolazi do suradnje ili partnerskog odnosa odgojitelja i roditelja. Odgojitelj je taj koji inicira suradnju i traži nove načine kako bi zainteresirao roditelje za suradnju. Najčešći načini suradnje su individualni razgovori, roditeljski sastanak i kutići za roditelje, a manje su zastupljeni pedagoške radionice, posjeti obitelji djeteta, boravak roditelja u grupi, dan otvorenih vrata i dr. Neki odgojitelji mogu imati negativan stav prema suradnji zbog različitih razloga s kojima se susreću, a to može bit strah od nastupa na roditeljskim sastancima, osjećaju da ih roditelji ne cijene i vide ih kao čuvare njihove djece, neki roditelji nisu zainteresirani za život i rad svog djeteta u vrtiću i sl., no ipak postoje načini za promjenu negativnih stavova te će nakon toga odgojitelji htjeti ostvariti kontakt s roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija