Pregled bibliografske jedinice broj: 779772
Pedagoške strategije u radu s autističnim djetetom
Pedagoške strategije u radu s autističnim djetetom, 2013., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 779772 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoške strategije u radu s autističnim djetetom
(Pedagogical strategies when working with autistic child)
Autori
Varžić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
30.09
Godina
2013
Stranica
36
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Ključne riječi
djeca s autizmom; pedagoške strategije; rezultati terapija u praksi
(autistic children; educationally strategies; results of practical education)
Sažetak
Djeca s autizmom su djeca s posebnim potrebama. Uz odgovarajuću poticajnu okolinu mogu naučiti i napraviti više nego li se čini na prvi pogled. Važno je u rad s djetetom uključiti roditelje, obitelj i odgajatelje. Rad treba biti kontinuiran, jasan, definiran i dosljedan. Pedagoške strategije razvijene za rad s djecom s autizmom su terapija senzorne integracije, primijenjena analiza ponašanja, sistem komunikacije putem sličica, TEACCH program, FLOOR-TIME pristup te druge terapije kao što su glazbena terapija, likovna terapija, holding terapija, dnevna životna terapija te terapija potpomognute komunikacije. Rezultati praktičnoga rada s navedenim terapijama pokazuju da djeca s autizmom postižu značajna poboljšanja u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija