Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779516

O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića


Tomić, Draženko
O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 182-186 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 779516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića
(About the traditional and contemporary educational systems in the works of Milan Polić)

Autori
Tomić, Draženko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017, 182-186

ISBN
978-953-175-661-7

Skup
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.09.2015. - 02.10.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Milan Polic ; odgoj ; obrazovanje ; manipulacija ; odgojni sustavi
(Milan Polic ; education ; manipulation ; education systems)

Sažetak
Suvremeni demokratski društveni ustroj trebao bi već po svojoj definiciji osigurati mehanizme pomoću kojih će većina izabrati i implementirati dominantne vrijednosne sustave. Postavlja se pitanje, je li demokratski društveni ustroj i pluralističan. Ako jest, je li takav samo u fazi rasprave i artikuliranja dominantnog vrijednosnog sustava, odnosno koliko je pluralističan (pa i koliko treba biti pluralističan) nakon demokratskog (izbornog) izražavanja volje većine. Pravi odgoj bi trebao težiti za razvojem cjelovite ličnosti odgojenika. I tu se postavlja pitanje što znači pluralističnost odgoja. Ne treba li i odgoj po svojoj naravi biti diskriminatoran? Svrha ovog rada je istražiti koje su to osobine tradicionalnih i suvremenih vrijednosnih sustava u odgoju i obrazovanju. Istraživanje se provodi najviše uspoređivanjem i analiziranjem rezultata do kojih je došao Milan Polić, hrvatski filozof odgoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija

Napomena
The contemporary democratic social system should, by definition, provide mechanisms that enable the majority to choose and implement the most dominant value systems. The questions posed are: 1) Is the democratic social organization at the same time pluralistic? 2) Is it pluralistic only in the phase of discussion and articulation of the dominant value systems? 3) To which extent is it pluralistic (and should it be pluralistic in the first place) after the democratic (electoral) expression of the will of the majority? The aim of education should be the development of the child's complete personality, which requires the explanation of the term „the pluralism of education“ and poses the question whether this term by its very nature should be discriminatory. Therefore, the purpose of this study, in the opinion of Milan Polić, is to examine which discriminatory value systems exist in contemporary education, as well as what are the common denominators of said value systems. In the end the question needs to be posed why some value systems are undesirable in school. The survey will be conducted by comparing and analyzing the most acceptable and unacceptable value systems. The expected results will clarify the reason of the undesirability of unacceptable value systems in the educational process, which includes a thorough analysis of the eventual consequences of said systems.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Draženko Tomić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Tomić, Draženko
O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 182-186 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomić, D. (2017) O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića. U: Maleš, D., Širanović, A. & Višnjić Jevtić, A. (ur.)Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse.
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Dra\v{z}enko}, year = {2017}, pages = {182-186}, keywords = {Milan Polic, odgoj, obrazovanje, manipulacija, odgojni sustavi}, isbn = {978-953-175-661-7}, title = {O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Poli\'{c}a}, keyword = {Milan Polic, odgoj, obrazovanje, manipulacija, odgojni sustavi}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Dra\v{z}enko}, year = {2017}, pages = {182-186}, keywords = {Milan Polic, education, manipulation, education systems}, isbn = {978-953-175-661-7}, title = {About the traditional and contemporary educational systems in the works of Milan Poli\'{c}}, keyword = {Milan Polic, education, manipulation, education systems}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font