Pregled bibliografske jedinice broj: 779500
Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva
Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 779500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva
(Research on private label purchase of household cleaning products)
Autori
Grđan, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2015
Stranica
52
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
trgovačke marke; proizvodi za čišćenje kućanstva; ponašanje potrošača
(private label; household cleaning products; consumer behaviour)
Sažetak
U radu se analizira tržište trgovačkih maraka, s posebnim osvrtom na trgovačke marke proizvoda za čišćenje kućanstva. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva. Primarnim istraživanjem potvrdila se učestalost kupovine proizvoda za čišćenje kućanstva trgovačkih maraka, a kao glavni razlog navodi se zadovoljavajući odnos cijene i kvalitete. Iako su ispitanici zadovoljni kvalitetom proizvoda, očekuje se veća kvaliteta, te razlog zbog kojeg ispitanici ne kupuju proizvode je upravo kvaliteta. Dakle, ispitanici smatraju da bi se kvaliteta trgovačkih maraka trebala poboljšati. Na temelju istraživanja može se zaključiti da se proizvodi za čišćenje kućanstva trgovačkih maraka kupuju rjeđe od jednom mjesečno ili jednom mjesečno, najpopularnija trgovačka marka je Dax (Konzum), te W5 (Lidl), dok je najpopularnija vrsta proizvoda sredstvo za čišćenje kupaonice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje