Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779500

Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva


Grđan, Antonija
Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 779500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva
(Research on private label purchase of household cleaning products)

Autori
Grđan, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2015

Stranica
52

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
trgovačke marke; proizvodi za čišćenje kućanstva; ponašanje potrošača
(private label; household cleaning products; consumer behaviour)

Sažetak
U radu se analizira tržište trgovačkih maraka, s posebnim osvrtom na trgovačke marke proizvoda za čišćenje kućanstva. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva. Primarnim istraživanjem potvrdila se učestalost kupovine proizvoda za čišćenje kućanstva trgovačkih maraka, a kao glavni razlog navodi se zadovoljavajući odnos cijene i kvalitete. Iako su ispitanici zadovoljni kvalitetom proizvoda, očekuje se veća kvaliteta, te razlog zbog kojeg ispitanici ne kupuju proizvode je upravo kvaliteta. Dakle, ispitanici smatraju da bi se kvaliteta trgovačkih maraka trebala poboljšati. Na temelju istraživanja može se zaključiti da se proizvodi za čišćenje kućanstva trgovačkih maraka kupuju rjeđe od jednom mjesečno ili jednom mjesečno, najpopularnija trgovačka marka je Dax (Konzum), te W5 (Lidl), dok je najpopularnija vrsta proizvoda sredstvo za čišćenje kupaonice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grđan, Antonija
Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Grđan, A. (2015) 'Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\djan, Antonija}, year = {2015}, pages = {52}, keywords = {trgova\v{c}ke marke, proizvodi za \v{c}i\v{s}\'{c}enje ku\'{c}anstva, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Istra\v{z}ivanje kupovine trgova\v{c}kih maraka proizvoda za \v{c}i\v{s}\'{c}enje ku\'{c}anstva}, keyword = {trgova\v{c}ke marke, proizvodi za \v{c}i\v{s}\'{c}enje ku\'{c}anstva, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\djan, Antonija}, year = {2015}, pages = {52}, keywords = {private label, household cleaning products, consumer behaviour}, title = {Research on private label purchase of household cleaning products}, keyword = {private label, household cleaning products, consumer behaviour}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font