Pregled bibliografske jedinice broj: 779489
Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda
Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 779489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda
(Market analysis and research of organic food private label purchase)
Autori
Horvatin, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2015
Stranica
61
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
trgovačke marke; ekološki prehrambeni proizvodi; ponašanje potrošača
(private label; organic food; consumer behaviour)
Sažetak
U radu se analizira tržište trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda, s posebnim osvrtom na asortiman trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda. Rezultati istraživanja potvrđuju rezultate ranijih istraživanja, kako u Hrvatskoj potrošači još nisu dovoljno upoznati sa ekološkim prehrambenim proizvodima, a niti nemaju povjerenje prema trgovačkim markama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje