Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779489

Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda


Horvatin, Mateja
Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 779489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda
(Market analysis and research of organic food private label purchase)

Autori
Horvatin, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2015

Stranica
61

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
trgovačke marke; ekološki prehrambeni proizvodi; ponašanje potrošača
(private label; organic food; consumer behaviour)

Sažetak
U radu se analizira tržište trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda, s posebnim osvrtom na asortiman trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda. Rezultati istraživanja potvrđuju rezultate ranijih istraživanja, kako u Hrvatskoj potrošači još nisu dovoljno upoznati sa ekološkim prehrambenim proizvodima, a niti nemaju povjerenje prema trgovačkim markama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvatin, Mateja
Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Horvatin, M. (2015) 'Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvatin, Mateja}, year = {2015}, pages = {61}, keywords = {trgova\v{c}ke marke, ekolo\v{s}ki prehrambeni proizvodi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Analiza tr\v{z}i\v{s}ta i istra\v{z}ivanje kupovine trgova\v{c}kih maraka ekolo\v{s}kih prehrambenih proizvoda}, keyword = {trgova\v{c}ke marke, ekolo\v{s}ki prehrambeni proizvodi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvatin, Mateja}, year = {2015}, pages = {61}, keywords = {private label, organic food, consumer behaviour}, title = {Market analysis and research of organic food private label purchase}, keyword = {private label, organic food, consumer behaviour}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font