Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779452

Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama


Kujundžić, Audrey Sanja
Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 779452 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama
(Consumer buying behavior related to natural cosmetic products in specialized stores)

Autori
Kujundžić, Audrey Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2015

Stranica
59

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
ponašanje potrošača; specijalizirane prodavaonice; kozmetički proizvodi
(: consumer behavior; specialized store; cosmetic products)

Sažetak
Predmet ovog diplomskog rada je ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama. Tržište kozmetičkih proizvoda danas postaje sve veće. Kozmetički proizvodi prodaju se na različitim prodajnim mjestima, različite su kvalitete, ali i različitih cijena. Zbog potreba potrošača za kvalitetnim i provjerenim markama razvile su se specijalizirane prodavaonice kozmetičkih proizvoda. U teorijskom dijelu rada, analizira se proces odlučivanja o kupnji, te ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama. Cilj ovog rada je istražiti vezu između ponašanja potrošača i njihovih motiva te čimbenika koji utječu na odabir prirodnog kozmetičkog proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama. Rezultati istraživanja opisuju žene kao glavne potrošače prirodne kozmetike, koje prirodnom kozmetikom smatraju kozmetiku bez umjetnih konzervansa. Najvažniji čimbenik kupnje kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama je kvaliteta proizvoda, te se najveći broj ispitanika odlučuje na kupnju proizvoda za njegu lica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kujundžić, Audrey Sanja
Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Kujundžić, A. (2015) 'Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kujund\v{z}i\'{c}, Audrey Sanja}, year = {2015}, pages = {59}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, specijalizirane prodavaonice, kozmeti\v{c}ki proizvodi}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a pri kupnji prirodnih kozmeti\v{c}kih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, specijalizirane prodavaonice, kozmeti\v{c}ki proizvodi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kujund\v{z}i\'{c}, Audrey Sanja}, year = {2015}, pages = {59}, keywords = {: consumer behavior, specialized store, cosmetic products}, title = {Consumer buying behavior related to natural cosmetic products in specialized stores}, keyword = {: consumer behavior, specialized store, cosmetic products}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font