Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779449

Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo


Filipec, Mateja
Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 779449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo
(Satisfaction of HORECA customers with assortment of private labels designated for hospitality industry)

Autori
Filipec, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
62

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
HORECA; trgovačka marka; hotelijerstvo i ugostiteljstvo; roba široke potrošnje; veleprodaja
(HORECA; private label; hospitality industry; Fast Moving Consumer Goods; wholesale)

Sažetak
Pod pojmom “HORECA”, podrazumijevaju se sljedeći poslovni subjekti - hoteli, restorani i kafići. S obzirom na sve veću važnost navedenog segmenta, koja se reflektira kroz sve veći udio u prihodima veletrgovaca, isti ulažu značajne napore kako bi primamljivim ponudama stekli vjernost svakog člana HORECA segmenta. Ponuda trgovačkih maraka smatra se najvažnijim čimbenikom diferencijacije veleprodajnih poduzeća. Trgovačka marka je marka koji proizvođač proizvodi za trgovca ili distributera koji njome upravlja. U tom kontekstu trgovac na veliko Metro Cash&Carry je tržišni lider sa šest vlastitih trgovačkih maraka u ponudi: Aro, Horeca Select, Sigma, Rioba, Fine Life and H-Line. Trgovačka marka Horeca Select namijenjena je članovima HORECA kanala. Kako bi se istražilo zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačke marke Horeca Select, provedena su dva istraživanja ; prvo putem podsjetnika za intervju, a drugo putem online anketnog upitnika među HORECA članovima. Rezultati istraživanja su pokazali kako trgovačka marka Horeca Select prati trendove na tržištu izgledom, načinom i veličinom pakiranja, u svrhu zadovoljenja potrebe kupaca. Međutim, rezultati istraživanja upućuju da članovi HORECA kanala nisu svjesni postojanja jedne od najvećih trgovačkih marki za HORECA segment u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipec, Mateja
Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Filipec, M. (2015) 'Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Filipec, Mateja}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {HORECA, trgova\v{c}ka marka, hotelijerstvo i ugostiteljstvo, roba \v{s}iroke potro\v{s}nje, veleprodaja}, title = {Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgova\v{c}kih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo}, keyword = {HORECA, trgova\v{c}ka marka, hotelijerstvo i ugostiteljstvo, roba \v{s}iroke potro\v{s}nje, veleprodaja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Filipec, Mateja}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {HORECA, private label, hospitality industry, Fast Moving Consumer Goods, wholesale}, title = {Satisfaction of HORECA customers with assortment of private labels designated for hospitality industry}, keyword = {HORECA, private label, hospitality industry, Fast Moving Consumer Goods, wholesale}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font