Pregled bibliografske jedinice broj: 779449
Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo
Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 779449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo
(Satisfaction of HORECA customers with assortment of private labels designated for hospitality industry)
Autori
Filipec, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
62
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
HORECA; trgovačka marka; hotelijerstvo i ugostiteljstvo; roba široke potrošnje; veleprodaja
(HORECA; private label; hospitality industry; Fast Moving Consumer Goods; wholesale)
Sažetak
Pod pojmom “HORECA”, podrazumijevaju se sljedeći poslovni subjekti - hoteli, restorani i kafići. S obzirom na sve veću važnost navedenog segmenta, koja se reflektira kroz sve veći udio u prihodima veletrgovaca, isti ulažu značajne napore kako bi primamljivim ponudama stekli vjernost svakog člana HORECA segmenta. Ponuda trgovačkih maraka smatra se najvažnijim čimbenikom diferencijacije veleprodajnih poduzeća. Trgovačka marka je marka koji proizvođač proizvodi za trgovca ili distributera koji njome upravlja. U tom kontekstu trgovac na veliko Metro Cash&Carry je tržišni lider sa šest vlastitih trgovačkih maraka u ponudi: Aro, Horeca Select, Sigma, Rioba, Fine Life and H-Line. Trgovačka marka Horeca Select namijenjena je članovima HORECA kanala. Kako bi se istražilo zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačke marke Horeca Select, provedena su dva istraživanja ; prvo putem podsjetnika za intervju, a drugo putem online anketnog upitnika među HORECA članovima. Rezultati istraživanja su pokazali kako trgovačka marka Horeca Select prati trendove na tržištu izgledom, načinom i veličinom pakiranja, u svrhu zadovoljenja potrebe kupaca. Međutim, rezultati istraživanja upućuju da članovi HORECA kanala nisu svjesni postojanja jedne od najvećih trgovačkih marki za HORECA segment u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina