Pregled bibliografske jedinice broj: 779432
Upravljanje ključnim kupcima u elektroenergetskoj industriji
Upravljanje ključnim kupcima u elektroenergetskoj industriji, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 779432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje ključnim kupcima u elektroenergetskoj industriji
(Key account management in the electric power industry)
Autori
Karić, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
80
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
lektroenergetska industrija; kabelska industrija; upravljanje ključnim kupcima; ključni kupac
(electric power industry; cable industry; key account management; key customers)
Sažetak
Upravljanje ključnim kupcima je pristup kojim se želi ostvariti prednost u odnosu na konkurenciju boljim poznavanjem kupaca, selekcijom ključnih i stalnih kupaca, prilagođavanjem vlastitog poslovanja ključnom kupcu, stvaranjem partnerskih odnosa i pružanjem dodatnih koristi kupcima kako bi se izbjegla uobičajena ograničenja u njihovom međusobnom odnosu. Upravljanje ključnim kupcima nadasve je kompleksan proces poduzeća koji zahtjeva uključenost cijelog tima ljudi, a vodeću ulogu u tom procesu ima voditelj ključnih kupaca. Provedenim istraživanjem analiziralo se upravljanje ključnim kupcima na primjeru poduzeća iz elektroenergetske, odnosno kabelske industrije, konkretno poduzeća Elka d.o.o., Zagreb. U istraživanju je posebno obrađen odnos Elke sa Eland Cables, koji je općenito najveći pojedinačni kupac, a neprekidan rast prometa s ovim kupcem pokazuje da usvojeni koncept upravljanja ključnim kupcima u Elki daje pozitivne rezultate i da postoji temelj koji uz rješenje drugih problema u poslovanju može dati doprinos poboljšanju rezultata poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina