Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779413

Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda


Jendrijev, Jasna
Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 779413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda
(Impact of economic crisis on purchase of food private labels)

Autori
Jendrijev, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
66

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
trgovačke marke; proizvođačke marke; ekonomska kriza; kupnja; prehrambeni proizvodi
(private label; national brands; economics crisis; purchase; food products)

Sažetak
U vrijeme ekonomske krize kada potrošači stavljaju poseban naglasak na cijenu sve više raste prodaja trgovačkih maraka. Potrošači trgovačke marke percipiraju kao jednako kvalitetne ili kvalitetnije u odnosu na marke proizvođača. One im pružaju dodatni izbor prilikom kupnje, dobra su alternativa markama proizvođača i imaju niže cijene. Ovim radom analiziran je utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka prehrambenih proizvoda, a primarno istraživanje je provedeno pomoću anketnog upitnika. Rezultati istraživanja su pokazali da je gospodarska kriza utjecala na smanjenje budžeta kućanstva za kupnju prehrambenih proizvoda, te da su potrošači manje skloni impulzivnoj kupovini prehrambenih proizvoda. Također došlo se do zaključka da potrošači nakon izlaska iz gospodarske krize ne namjeravaju prestati kupovati trgovačke marke, što će zasigurno doprinijeti daljnjem razvoju trgovačkih maraka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jendrijev, Jasna
Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Jendrijev, J. (2015) 'Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jendrijev, Jasna}, year = {2015}, pages = {66}, keywords = {trgova\v{c}ke marke, proizvo\dja\v{c}ke marke, ekonomska kriza, kupnja, prehrambeni proizvodi}, title = {Utjecaj krize na kupnju trgova\v{c}kih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda}, keyword = {trgova\v{c}ke marke, proizvo\dja\v{c}ke marke, ekonomska kriza, kupnja, prehrambeni proizvodi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jendrijev, Jasna}, year = {2015}, pages = {66}, keywords = {private label, national brands, economics crisis, purchase, food products}, title = {Impact of economic crisis on purchase of food private labels}, keyword = {private label, national brands, economics crisis, purchase, food products}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font