Pregled bibliografske jedinice broj: 779413
Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda
Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 779413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda
(Impact of economic crisis on purchase of food private labels)
Autori
Jendrijev, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
66
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
trgovačke marke; proizvođačke marke; ekonomska kriza; kupnja; prehrambeni proizvodi
(private label; national brands; economics crisis; purchase; food products)
Sažetak
U vrijeme ekonomske krize kada potrošači stavljaju poseban naglasak na cijenu sve više raste prodaja trgovačkih maraka. Potrošači trgovačke marke percipiraju kao jednako kvalitetne ili kvalitetnije u odnosu na marke proizvođača. One im pružaju dodatni izbor prilikom kupnje, dobra su alternativa markama proizvođača i imaju niže cijene. Ovim radom analiziran je utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka prehrambenih proizvoda, a primarno istraživanje je provedeno pomoću anketnog upitnika. Rezultati istraživanja su pokazali da je gospodarska kriza utjecala na smanjenje budžeta kućanstva za kupnju prehrambenih proizvoda, te da su potrošači manje skloni impulzivnoj kupovini prehrambenih proizvoda. Također došlo se do zaključka da potrošači nakon izlaska iz gospodarske krize ne namjeravaju prestati kupovati trgovačke marke, što će zasigurno doprinijeti daljnjem razvoju trgovačkih maraka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina