Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 779009

Jezično i vizualno oblikovanje reklama za čokoladne proizvode


Miškulin Saletović, Lucia; Beljo, Adrian
Jezično i vizualno oblikovanje reklama za čokoladne proizvode // Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem - Uloga slike i riječi u doba vizualnih medija
Skradin, Hrvatska, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 779009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezično i vizualno oblikovanje reklama za čokoladne proizvode
(Verbal and Visual Levels of Advertisements of Chocolate Products)

Autori
Miškulin Saletović, Lucia ; Beljo, Adrian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem - Uloga slike i riječi u doba vizualnih medija

Mjesto i datum
Skradin, Hrvatska, 27.05.2011. - 29.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
reklame za čokoladne proizvode ; višemodalni reklamni tekstovi ; kulturološki uvjetovane razlike ; američki engleski ; njemački
(advertisements of chocolate products ; multimodal advertisement texts ; cross-cultural differences ; American English ; German)

Sažetak
U radu se analiziraju jezična i vizualna razina reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima. Analiza obuhvaća verbalnu razinu, razinu slika i tipografskih elemenata te njihovu međuzavisnost. Zaključno se donosi kontrastivna analiza reklama za čokoladne proizvode u američkome i njemačkome korpusu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Lucia Miškulin Saletović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miškulin Saletović, Lucia; Beljo, Adrian
Jezično i vizualno oblikovanje reklama za čokoladne proizvode // Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem - Uloga slike i riječi u doba vizualnih medija
Skradin, Hrvatska, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Miškulin Saletović, L. & Beljo, A. (2011) Jezično i vizualno oblikovanje reklama za čokoladne proizvode. U: Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem - Uloga slike i riječi u doba vizualnih medija.
@article{article, author = {Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia and Beljo, Adrian}, year = {2011}, keywords = {reklame za \v{c}okoladne proizvode, vi\v{s}emodalni reklamni tekstovi, kulturolo\v{s}ki uvjetovane razlike, ameri\v{c}ki engleski, njema\v{c}ki}, title = {Jezi\v{c}no i vizualno oblikovanje reklama za \v{c}okoladne proizvode}, keyword = {reklame za \v{c}okoladne proizvode, vi\v{s}emodalni reklamni tekstovi, kulturolo\v{s}ki uvjetovane razlike, ameri\v{c}ki engleski, njema\v{c}ki}, publisherplace = {Skradin, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia and Beljo, Adrian}, year = {2011}, keywords = {advertisements of chocolate products, multimodal advertisement texts, cross-cultural differences, American English, German}, title = {Verbal and Visual Levels of Advertisements of Chocolate Products}, keyword = {advertisements of chocolate products, multimodal advertisement texts, cross-cultural differences, American English, German}, publisherplace = {Skradin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font