Pregled bibliografske jedinice broj: 779009
Jezično i vizualno oblikovanje reklama za čokoladne proizvode
Jezično i vizualno oblikovanje reklama za čokoladne proizvode // Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem - Uloga slike i riječi u doba vizualnih medija
Skradin, Hrvatska, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 779009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezično i vizualno oblikovanje reklama za čokoladne proizvode
(Verbal and Visual Levels of Advertisements of Chocolate Products)
Autori
Miškulin Saletović, Lucia ; Beljo, Adrian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem - Uloga slike i riječi u doba vizualnih medija
Mjesto i datum
Skradin, Hrvatska, 27.05.2011. - 29.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reklame za čokoladne proizvode ; višemodalni reklamni tekstovi ; kulturološki uvjetovane razlike ; američki engleski ; njemački
(advertisements of chocolate products ; multimodal advertisement texts ; cross-cultural differences ; American English ; German)
Sažetak
U radu se analiziraju jezična i vizualna razina reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima. Analiza obuhvaća verbalnu razinu, razinu slika i tipografskih elemenata te njihovu međuzavisnost. Zaključno se donosi kontrastivna analiza reklama za čokoladne proizvode u američkome i njemačkome korpusu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays
Profili:
Lucia Miškulin Saletović
(autor)