Pregled bibliografske jedinice broj: 778868
Utjecaj sustava upravljanja kvalitetom na konkurentnost u poduzećima prehrambene industrije
Utjecaj sustava upravljanja kvalitetom na konkurentnost u poduzećima prehrambene industrije, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 778868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj sustava upravljanja kvalitetom na konkurentnost u poduzećima prehrambene industrije
(The impact of the quality management system on the competitiveness of businesses in the food industry)
Autori
Sorić, Katja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.09
Godina
2015
Stranica
62
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
sustavi upravljanja kvalitetom u poduzećima prehrambene industrije; kvaliteta i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije
(quality management systems in the enterprises of the food industry; quality and competitiveness of enterprises of food industry)
Sažetak
Kvaliteta proizvoda i usluga u poduzećima postaje presudan tržišni faktor koji izdvaja određeno poduzeće od svih ostalih. Kvaliteta proizvoda i usluga postala je najkonkurentnije oružje brojnih kompanija. Poduzeće mora identificirati kvalitetu zanimljivu potrošačima na ciljnim tržištima kako bi ostvarilo konkurentsku prednost. Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je odrediti i istražiti temeljne značajke kvalitete i upravljanja kvalitetom u poduzećima prehrambene industrije, razvoj upravljanja kvalitetom kroz povijest te utvrditi utjecaj upravljanja kvalitetom na povećanje konkurentnosti. Predmet znanstvenog istraživanja utječe na objekt istraživanja, a to je upravljanje kvalitetom u poduzećima prehrambene industrije. Svrha ovog diplomskog rada je ukazati na važnost upravljanja kvalitetom u prehrambenoj industriji, te prikazati utjecaj uvođenja sustava kvalitete u poduzeće na povećanje njegove konkurentnosti. Kvalitetu se može smatrati sredstvom za ostvarivanje krajnjeg cilja - zadovoljstvo kupca. Svako poduzeće mora prepoznati što se od njega očekuje. S vremenom kvaliteta je proširila svoje značenje, nije više samo obilježje proizvoda već je postala obilježje cijelog poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)