Pregled bibliografske jedinice broj: 778119
Edukativne računalne igre u razrednoj nastavi
Edukativne računalne igre u razrednoj nastavi, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 778119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukativne računalne igre u razrednoj nastavi
(Educational computer games in classroom teaching)
Autori
Mandić, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
17.09
Godina
2015
Stranica
50
Mentor
Đurđević Babić, Ivana
Ključne riječi
računalne igre ; edukativne računalne igre ; učenje kroz igru ; učenici mlađe školske dobi
(computer games ; educational computer games ; learning through playing ; young school children)
Sažetak
Igra je najprirodniji oblik učenja. Sadržaj koji djeca nauče kroz igru ostaje u dugoročnom pamćenju. Danas su među djecom i mladima popularne računalne igre, a u zadnje vrijeme kreatori računalnih igara nastoje osmisliti računalne igre koje su spoj učenja i zabave. Pomoću edukativnih računalnih igara djeca na njima blizak i zanimljiv način uče. One potiču dječju znatiželju, maštovitost, kreativnost, a pozitivno utječu i na razvoj kognitivnih vještina. Ovaj rad daje kratki pregled povijesti računalnih igara, podjelu računalnih igara prema žanrovima te nudi smjernice za odabir prikladne edukativne računalne igre u radu s učenicima mlađe školske dobi. Također, u radu su dani primjeri edukativnih računalnih igara i mogućnost primjene istih u razrednoj nastavi. Osim teorijskog pregleda, u radu su predstavljeni i rezultati istraživanja kojim su se ispitivali stavovi budućih učitelja o upotrebi edukativnih računalnih igara u razrednoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ivana Đurđević Babić
(mentor)