Pregled bibliografske jedinice broj: 778003
Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom
Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 778003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom
(Research on attitudes of city brand in city brand management)
Autori
Bedek, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2015
Stranica
56
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
upravljanje markom grada; identitet grada; imidž grada; urbani marketing; konkurentnost gradova
(city brand management; identity of the city; image of the city; urban marketing; competitiveness of cities)
Sažetak
Cilj rada je istražiti kakav je cjelovit imidž grada Zagreba među populacijom stanovnika Sisačko- moslavačke županije. U teorijskom dijelu obrađuju se aktivnosti i procesi koje je potrebno poduzeti za uspješnu izgradnju i upravljanje markom grada. U radu se prvo teorijski obrađuje koncept marke teritorijalne jedinice u funkciji upravljanja markom grada. Nadalje, naglasak se stavlja na definiranje identiteta grada i izgradnju marke grada. Zatim se fokus stavlja na upravljanje markom grada i mjerenje uspješnosti marke grada. U posljednjem dijelu analiziraju se rezultati istraživanja kako bi se provjerile postavljene hipoteze. U cijelom radu je naglasak na izgradnji i upravljanju imidžom i markom grada koji sve više dobivaju na značaju u području urbanog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija