Pregled bibliografske jedinice broj: 777820
Elementi Reggio pedagogije u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj
Elementi Reggio pedagogije u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 777820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi Reggio pedagogije u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj
(Elements Of Reggio Pedagogy In Early Childhood And Preschool Education Institutions In Croatia)
Autori
Podrug, Anđela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
23.09
Godina
2015
Stranica
39
Mentor
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
dijete; odgojitelj; Reggio pedagogija; suvremeno; tradicionalno
(child; educator; modern; Reggio pedagogy; traditional)
Sažetak
U radu se raspravlja o tradicionalnom i suvremenom poimanju odgoja i obrazovanja u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj te elementima Reggio pedagogije koji su prisutni u kurikulumu i odgojno-obrazovnom djelovanju. Reggio koncepcija predstavlja otvorenu teoriju koja se stvara i razvija kroz praksu i koja se stalno isprobava u praksi, koju se može učiniti vidljivom, koju se može interpretirati i o kojoj se može (i treba) diskutirati, i kroz koju se treba kontinuirano razvijati. Ustanove za rani i predškolski odgoj u Hrvatskoj polako se mijenjaju u ''organizacije koje uče'', te se kao i Reggio pedagogija, temelje na kontinuiranom usavršavanju i mijenjanju, razmjenom i uključenošću svih sudionika koji predstavljaju ravnopravne partnere učenja i sustvaratelje uvijek promjenjivog kurikuluma. Usmjerenost na dijete, razvoj dječje samostalnosti i stvaralaštva, izbor i planiranje sadržaja te institucijski kontekst prožeti su elementima Reggio pedagogije koja u svojoj osnovi smatra da su sva djeca talentirana i jedinstvena na svoj način, a odgojitelji trebaju biti svjesni svih dječjih potencijala i kreirati okružje koje će poticati njihov razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija