Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 777820

Elementi Reggio pedagogije u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj


Podrug, Anđela
Elementi Reggio pedagogije u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 777820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elementi Reggio pedagogije u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj
(Elements Of Reggio Pedagogy In Early Childhood And Preschool Education Institutions In Croatia)

Autori
Podrug, Anđela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
23.09

Godina
2015

Stranica
39

Mentor
Ljubetić, Maja

Ključne riječi
dijete; odgojitelj; Reggio pedagogija; suvremeno; tradicionalno
(child; educator; modern; Reggio pedagogy; traditional)

Sažetak
U radu se raspravlja o tradicionalnom i suvremenom poimanju odgoja i obrazovanja u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj te elementima Reggio pedagogije koji su prisutni u kurikulumu i odgojno-obrazovnom djelovanju. Reggio koncepcija predstavlja otvorenu teoriju koja se stvara i razvija kroz praksu i koja se stalno isprobava u praksi, koju se može učiniti vidljivom, koju se može interpretirati i o kojoj se može (i treba) diskutirati, i kroz koju se treba kontinuirano razvijati. Ustanove za rani i predškolski odgoj u Hrvatskoj polako se mijenjaju u ''organizacije koje uče'', te se kao i Reggio pedagogija, temelje na kontinuiranom usavršavanju i mijenjanju, razmjenom i uključenošću svih sudionika koji predstavljaju ravnopravne partnere učenja i sustvaratelje uvijek promjenjivog kurikuluma. Usmjerenost na dijete, razvoj dječje samostalnosti i stvaralaštva, izbor i planiranje sadržaja te institucijski kontekst prožeti su elementima Reggio pedagogije koja u svojoj osnovi smatra da su sva djeca talentirana i jedinstvena na svoj način, a odgojitelji trebaju biti svjesni svih dječjih potencijala i kreirati okružje koje će poticati njihov razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Podrug, Anđela
Elementi Reggio pedagogije u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Podrug, A. (2015) 'Elementi Reggio pedagogije u ustanovama ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Podrug, An\djela}, year = {2015}, pages = {39}, keywords = {dijete, odgojitelj, Reggio pedagogija, suvremeno, tradicionalno}, title = {Elementi Reggio pedagogije u ustanovama ranog i pred\v{s}kolskog odgoja u Hrvatskoj}, keyword = {dijete, odgojitelj, Reggio pedagogija, suvremeno, tradicionalno}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Podrug, An\djela}, year = {2015}, pages = {39}, keywords = {child, educator, modern, Reggio pedagogy, traditional}, title = {Elements Of Reggio Pedagogy In Early Childhood And Preschool Education Institutions In Croatia}, keyword = {child, educator, modern, Reggio pedagogy, traditional}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font