Pregled bibliografske jedinice broj: 777742
Promišljanja o novim oblicima maloprodajnih poslovnih jedinica (II)
Promišljanja o novim oblicima maloprodajnih poslovnih jedinica (II) // Suvremena trgovina, 40 (2015), 4; 34-39 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 777742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promišljanja o novim oblicima maloprodajnih poslovnih jedinica (II)
(Contemplation on New Retail Trade Formats (II))
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 40
(2015), 4;
34-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
maloprodaja; tehničko-tehnološki razvoj; korporacijska društvena odgovornost; poštena trgovina
(retail trade; technical-technological development; corporate social responsibility; fair trade)
Sažetak
U promišljanju o novim oblicima maloprodajnih poslovnih jedinica neophodno je sagledavanje stanovitih megatrendova Posebno se to tiče tehničko-tehnološkog razvoja, razvoja ljudskih resursa i narasle svijesti o korporacijskij društvenoj odgovornosti i posebnosti maloprodajnih kompanija u tome. Navedene trendove trebaju uzeti u obzir ne samo suvremene maloprodajne kompanije u kreiranju svojih poslovnih strategija, nego i kreatori gospodarskoga sustava, odnosno nositelji gospodarske politike u određenoj zemlji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija