Pregled bibliografske jedinice broj: 777733
Utjecaj okoline na poslovne ciljeve poduzeća PRIMA Commerce d.o.o.
Utjecaj okoline na poslovne ciljeve poduzeća PRIMA Commerce d.o.o., 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 777733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj okoline na poslovne ciljeve poduzeća PRIMA Commerce d.o.o.
(Environmental impact on the business objectives of the enterprise PRIMA Commerce Ltd.)
Autori
Burlić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.09
Godina
2015
Stranica
32
Mentor
Jelenc, Lara
Ključne riječi
ciljevi poduzeća; analiza okoline; metode i tehnike analize opće ili socijalne okoline
(objectives of the company; environmental analysis; methods and analysis techniques or general social environment)
Sažetak
U trenutnim gospodarskim uvjetima poduzeće ima obilježje otvorenog dinamičkog sustava, te je kao takvo sklono utjecajima iz okoline s kojima je u stalnom doticaju. Poduzeće treba biti usmjereno ostvarivanju dobrobiti za sve interesno utjecajne skupine i biti korisna institucija društva. Glavni cilj poduzeća je opstanak i svaka njegova radnja treba koristiti dugoročnom preživljavanju. Problem istraživanja ovog završnog rada je na primjeru poduzeća PRIMA Commerce koji govori na primjeru različitih analiza kako unutarnji ivanjski utjecaji utječu na trenutne i buduće ciljeve poduzeća. Analizom okoline se dolazi do bitnih zaključaka koje pomažu sačuvati poduzeće na tržištu, a koje se može provoditi na više načina. Svako poduzeće treba znati koje joj je ciljno tržište i utvrditi svoj dio potrošača. U radu su opisana vanjska i unutarnja okolina kao i odnos poduzeća i okoline. Poduzeće se treba konstantno prilagođavati kupcima te uz najniže troškove poslovanja ponuditi najbolji proizvod za svoje kupce kako bi zadržalo konkurentnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Lara Jelenc
(mentor)