Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 777722

Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju


Lovrečić, Andrej
Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 777722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju
(The impact of the experience of buying on impulse buying)

Autori
Lovrečić, Andrej

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2015

Stranica
46

Mentor
Jelenc, Lara

Ključne riječi
istraživanje tržišta; impulzivna kupnja; istraživanje
(market research; impulsive buying; research)

Sažetak
U današnje vrijeme prodaja proizvoda ili usluga nemoguća je bez poznavanja tržišta. Svakom poduzeću prioritet je shvatiti svoje tržište, kako bi moglo donijeti zdrave poslovne odluke. Ponašanje potrošača je relativno mlada interdisciplinarna znanstvena cjelina koja se intenzivno počela razvijati tek sredinom 20.stoljeća. Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je impulzivna kupnja te faktori koji dovode do impulzivne kupnje, u prvom planu utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju. Istraživanje tržišta po prvi puta se javlja u Sjedinjenim Američkim Državama krajem 19.stoljeća, te sedo danas svakim danom sve više razvija. Prisutno je u poduzećima razvijenih zemalja kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Podatci unutar poduzeća se mogu svrstati u dvije skupine: izvori iz područja marketinga i ostali unutarnji izvori, dok se podatci iz vanjskog izvora mogu podijeliti u tri skupine: faktori šireg okruženja, faktori operativnog okruženja i potrošači. Ovim radom pokušale su se dokazati dvije hipoteze : H1: Intenzitet impulzivne kupnje moguće je objasniti putem šest grupacija faktora stvaranja iskustva kupnje i H2: Na intenzitet impulzivne kupnje moguće je utjecati putem ispunjavanja kriterija prema kojima potrošači ocjenjuju trgovački centar.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lovrečić, Andrej
Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Lovrečić, A. (2015) 'Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lovre\v{c}i\'{c}, Andrej}, year = {2015}, pages = {46}, keywords = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, impulzivna kupnja, istra\v{z}ivanje}, title = {Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju}, keyword = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, impulzivna kupnja, istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lovre\v{c}i\'{c}, Andrej}, year = {2015}, pages = {46}, keywords = {market research, impulsive buying, research}, title = {The impact of the experience of buying on impulse buying}, keyword = {market research, impulsive buying, research}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font