Pregled bibliografske jedinice broj: 777573
Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada
Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada, 2014., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 777573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada
(Value of the emotional experience of pupils in the lesson of physical education in class teaching)
Autori
Garić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
10.07
Godina
2014
Stranica
45
Mentor
Vidranski, Tihomir
Ključne riječi
emocije ; tip sata
(emotions ; type of lesson)
Sažetak
U novije vrijeme, značajan broj istraživanja proveden je na temu kako emocije učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture utječu na usvajanje gradiva i postizanje optimalnih ciljeva. Svrha ovoga istraživanja je procijeniti emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture kod učenika niže školske dobi s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada. Emocionalan doživljaj učenika od 2. do 4. razreda procjenjivan je na satu iz minute u minute pomoću tablice sa zadanim kriterijima: neodređen, zadovoljan ili jako zadovoljan. Emocionalan doživljaj učenika raspoređen je prema ova tri kriterija na osnovu subjektivnih znakova kao što su: učenikov izraz lica, pokreti tijela, odnos prema sadržajima koji se pojavljuju na nastavnom satu te sami odnos učenika i njihova učitelja. Emocionalan doživljaj na satu tjelesne i zdravstvene kulture mjerilo je 3 procjenitelja kako bi došli do pouzdanih i valjanih rezultata. Rezultati su obrađeni u statističkom programu SPSS 15.0 te su rezultati pokazali da postoji statistički značajna razlika emocionalnog doživljaja učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na različite metodičke organizacijske oblike rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Tihomir Vidranski
(mentor)