Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 777573

Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada


Garić, Ana
Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada, 2014., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 777573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada
(Value of the emotional experience of pupils in the lesson of physical education in class teaching)

Autori
Garić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
10.07

Godina
2014

Stranica
45

Mentor
Vidranski, Tihomir

Ključne riječi
emocije ; tip sata
(emotions ; type of lesson)

Sažetak
U novije vrijeme, značajan broj istraživanja proveden je na temu kako emocije učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture utječu na usvajanje gradiva i postizanje optimalnih ciljeva. Svrha ovoga istraživanja je procijeniti emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture kod učenika niže školske dobi s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada. Emocionalan doživljaj učenika od 2. do 4. razreda procjenjivan je na satu iz minute u minute pomoću tablice sa zadanim kriterijima: neodređen, zadovoljan ili jako zadovoljan. Emocionalan doživljaj učenika raspoređen je prema ova tri kriterija na osnovu subjektivnih znakova kao što su: učenikov izraz lica, pokreti tijela, odnos prema sadržajima koji se pojavljuju na nastavnom satu te sami odnos učenika i njihova učitelja. Emocionalan doživljaj na satu tjelesne i zdravstvene kulture mjerilo je 3 procjenitelja kako bi došli do pouzdanih i valjanih rezultata. Rezultati su obrađeni u statističkom programu SPSS 15.0 te su rezultati pokazali da postoji statistički značajna razlika emocionalnog doživljaja učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na različite metodičke organizacijske oblike rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Tihomir Vidranski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Garić, Ana
Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada, 2014., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Garić, A. (2014) 'Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gari\'{c}, Ana}, year = {2014}, pages = {45}, keywords = {emocije, tip sata}, title = {Emocionalan do\v{z}ivljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodi\v{c}ke organizacijske oblike rada}, keyword = {emocije, tip sata}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gari\'{c}, Ana}, year = {2014}, pages = {45}, keywords = {emotions, type of lesson}, title = {Value of the emotional experience of pupils in the lesson of physical education in class teaching}, keyword = {emotions, type of lesson}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font