Pregled bibliografske jedinice broj: 777415
Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga
Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 777415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga
(The use of Content Marketing in advertising within the Digital Marketing)
Autori
Vretenar, Nevena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.09
Godina
2015
Stranica
78
Mentor
Jelenc, Lara
Ključne riječi
oglašavanje; sadržajni marketing; distribucija tržišta
(advertising; content marketing; distribution markets)
Sažetak
Oglašavanje predstavlja plaćeni , masovni oblik komunikacije specifičnih sadržaja s ciljem informiranja, podsjećanja i poticanja potencijalnog kupca na akciju u odnosu na određenu ideju, proizvod ili uslugu. Navedeno je definicija oglašavanja kakva je nekada bila, velika je vjerojatnost da će se u budućnosti promijeniti jer zamjetno je da se jedan marketinški pojam danas ističe više od ostalih. Sadržajni marketing suvremeni je marketinški pristup , koji primjenjuje filozofiju komunikacije s potrošačima suprotnu onoj dosadašnjih marketinških pristupa. Predmet rada je razumijeti ulogu sadržajnog marketinga, utvrditi pojmove, ukazati na bitne čimbenikete predstaviti proces kreiranja sadržajnog marketinga u oglašavanju. Cilj rada je prikazati značaj odnosno važnost primjene sadržajnog marketinga u poduzećima. Kroz istraživanje se pokazalo kako je većina poduzeća u ovom slučaju konkretno-agencija, zadovoljno je sa primjenom sadržajnog marketinga u svom poslovanju te samim time što se većina izjasnila kako i dalje definitivno planira nastaviti s ulaganjem u sadržajni marketing.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Lara Jelenc
(mentor)