Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 777415

Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga


Vretenar, Nevena
Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 777415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga
(The use of Content Marketing in advertising within the Digital Marketing)

Autori
Vretenar, Nevena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2015

Stranica
78

Mentor
Jelenc, Lara

Ključne riječi
oglašavanje; sadržajni marketing; distribucija tržišta
(advertising; content marketing; distribution markets)

Sažetak
Oglašavanje predstavlja plaćeni , masovni oblik komunikacije specifičnih sadržaja s ciljem informiranja, podsjećanja i poticanja potencijalnog kupca na akciju u odnosu na određenu ideju, proizvod ili uslugu. Navedeno je definicija oglašavanja kakva je nekada bila, velika je vjerojatnost da će se u budućnosti promijeniti jer zamjetno je da se jedan marketinški pojam danas ističe više od ostalih. Sadržajni marketing suvremeni je marketinški pristup , koji primjenjuje filozofiju komunikacije s potrošačima suprotnu onoj dosadašnjih marketinških pristupa. Predmet rada je razumijeti ulogu sadržajnog marketinga, utvrditi pojmove, ukazati na bitne čimbenikete predstaviti proces kreiranja sadržajnog marketinga u oglašavanju. Cilj rada je prikazati značaj odnosno važnost primjene sadržajnog marketinga u poduzećima. Kroz istraživanje se pokazalo kako je većina poduzeća u ovom slučaju konkretno-agencija, zadovoljno je sa primjenom sadržajnog marketinga u svom poslovanju te samim time što se većina izjasnila kako i dalje definitivno planira nastaviti s ulaganjem u sadržajni marketing.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vretenar, Nevena
Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Vretenar, N. (2015) 'Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vretenar, Nevena}, year = {2015}, pages = {78}, keywords = {ogla\v{s}avanje, sadr\v{z}ajni marketing, distribucija tr\v{z}i\v{s}ta}, title = {Primjena sadr\v{z}ajnog marketinga u ogla\v{s}avanju u sklopu digitalnog marketinga}, keyword = {ogla\v{s}avanje, sadr\v{z}ajni marketing, distribucija tr\v{z}i\v{s}ta}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vretenar, Nevena}, year = {2015}, pages = {78}, keywords = {advertising, content marketing, distribution markets}, title = {The use of Content Marketing in advertising within the Digital Marketing}, keyword = {advertising, content marketing, distribution markets}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font